Реклама

Коледен Chanel No.5 с Жизел Бюндхен

жизел бюндхен chanel

Жизел Бюндхен в коледна рекламна кампания на Chanel No.5.

След като заяви, че се оттегля от подиума, най-високо платеният световен модел Жизел Бюндхен, не се появява по-рядко в страниците на лъскавите списания.

Реклама


Напротив, интересът към бразилката само се увеличава. Жизел продължава да се появява в рекламните кампании на най-добрите марки и наскоро, отново ощастливи феновете си със своята работа. Става дума за коледна кампания на аромата Chanel № 5, заснета от легендарния Патрик Демаршелие.

жизел бюндхен chanel

В чест на предстоящите празници, Chanel въведе нов формат в ограничено количество на иконичните аромати. Парфюмите No. 5 и No. 5 Eau Premiere ще се предлагат в класическите миниатюрни бутилки от 35 мл, което позволява на почитателите на аромата винаги да го имат до себе си и да си го носят по време на пътуванията.

“Chanel No. 5 – е неподвластен на времето аромат с много женствена композиция. Една жена, която използва този парфюм ми се струва много силна и уверена. Това е един много хубав аромат. Обичам го!”, казва за парфюма самата Бюндхен.

жизел бюндхен chanel

Припомняме ви,  че новината за назначаването на Жизел Бюндхен като новото лице на Chanel No.5, се появи през май миналата година. По този начин, бразилският модел върви по стъпките на Катрин Деньов, Карол Буке, Одри Тоту и Брад Пит, които представляваха аромата преди нея.

Историята на Chanel No. 5

жизел бюндхен chanel

Chanel No. 5 е първият парфюм на френския моделиер Габриел Коко Шанел. Химическата формула за аромата е създадена от руско-френският химик и парфюмерист Ърнест Бо.

Традиционните носени аромати от жените са били предимно флорални, а се*суалните и провокативни парфюми с тежки нотки на мускус или жасмин са били свързани с жените проститутки или куртизанки. Шанел усеща, че е дошло правилното време за дебюта на аромат, който ще превъплъщава флапърите и ще говори от името на освободения дух на 20-те години.

Коко e искала “парфюм за жената, с аромат на жената” и избира знаменитият парфюмерист Ърнест Бо да създаде емблематичния й аромат. Вместо да се създаде единен аромат, както е била първоначалната им уговорка, Бо играе с модерния микс от ветивер, иланг-иланг, портокалов цвят, сандалово дърво, основата на нероли, бобова тонка, роза и жасмин (любим на Коко). Той създава над 80 версии, за да ги представи пред Коко.

Бо смело добавя в петата си проба една последна абстрактна съставка, която не е използвана преди в парфюмерията – алдехид, синтетичен компонент, който преувеличава нотките и ги прави искрящи, като добавя една необичайна сложност на аромата, който и до сега е синоним на No.5.

Със своето трептене с нотка на  алдехид, петата проба е сред изборите на Коко. Тя е вдъхновена от убеждението си, че цифрата пет е вълшебна.

жизел бюндхен chanel

Със своята простота и диамантена капачка (вдъхновена от площада Вендом в Париж), новият стил на бутилката, която е почти непроменен оттогава, също прави парфюма уникален. Тридесет години по-късно, стъклената бутилка No.5 бе отпразнувана в Музея на модерното изкуство в Ню Йорк, където художникът Анди Уорхол, изобразява емблематичната форма в серия от картини на ситопечат.

Chanel No.5 е първият аромат, който се рекламира по време на Super Bowl, също така е и пионер в парфюмерийната рекламна кампания. През 1937г. Коко променя облика на рекламата на парфюмите, като решава да бъде снимана за Harper’s Bazaar в апартамента си в ” Риц” за първата си кампания.

жизел бюндхен chanel

Chanel е марката, която първа използва знаменитост, за да рекламира свой аромат. Първа е Мерилин Монро, след нея Катрин Деньов през 1968 г., Сузи Паркър, Кандис Берген, Лорън Хътън и по-късно Никол Кидман, Одри Тоту, Брад Пит и от най-наскоро време  – Жизел Бюндхен.

жизел бюндхен chanel

 

Може да харесате и..


Реклама