Реклама

Как да носим високи обувки без да изпитваме болка

visoki obuvki

8 съвета как да носим безболезнено високи обувки.

Колкото и да харесваме обувките си с висок ток трябва да признаем, че носенето им не винаги е свързано с голямо удоволствие.

Реклама


Няма как да изглеждаме привлекателна, докато стискаме зъби от болка, нали? Но дали е възможно изобщо да има пълно щастие и да се чувстваме толкова страхотно, колкото изглеждаме? Да, има, и то цели 8 изпитани начина, по които да го направим. Ако и вие сте изпадали в подобна дилема, значи ще се радвате да научите кои са те.

8 начина как да носим високи обувки без болка

visoki obuvki

1. Точният размер.

Грешка номер едно за болките в краката може да е това, че сте закупили правилният номер дамски обувки, който ви е по мярка. С течение на годините е възможно той да се промени. Винаги мерете обувките и се разходете малко с тях из магазина, преди да ги купите.

 2. Личният тип крак.

За краката с висок свод или с плоскостъпие трябва да се избират подходящите подметки. Да се купуват неподходящи модели, само защото са красиви, би било доброволна саможертва и няма как да очаквате да ги носите без да изпитвате болка. Принципно типа на долната част на ходилото се определя още в ранна детска възраст, но винаги може да направите консултация със специалист.

visoki obuvki

3. Колкото по-дебел ток, толкова по-добре.

Избягвайте обувките с тънки токчета, ако не искате да изпитвате болка. Ако роклята, която носите, изисква такива, може и да се пожертвате за няколко часа в името на красотата, но в ежедневието помислете за модели с дебел ток.

4. Колкото по-дебели подметки, толкова по-добре.

Тънките подметки ще ви причинят много повече болка, отколкото дебелите. Изберете модели с платформа, която ще омекоти стъпването и ще компенсира част от натиска, когато вървите пеша.

visoki obuvki

5. Почивки.

Ако се налага да носите високи обувки по цял ден, правете паузи и ги сваляйте, когато е възможно. Раздвижвайте пръстите на краката и опъвайте глезените.

6. Опъване на краката след събуване на обувките.

Напрежението, на което подлагате краката, когато се покачите на високите токчета трябва да бъде успокоено. Ето защо след като се приберете може да ги потопите за кратко в хладка вода. Масажът на стъпалата също ще облекчи болката.

7. Обувки с по-голямо покритие отгоре.

Колкото по-голямо  е покритието на обувката в горната част на крака, толкова по-добре. През лятото, можете да опитате нещо с каишка на глезена или голяма широка каишка в горната част.  Ботите са добро решение за хладните дни.

8. Меки стелки.

В магазините може да откриете силиконови меки стелки, които се поставят в предната част на обувката и стигат от пръстите до свода. Те са направени специално за високи обувки и наистина помагат срещу болките в краката.

 

източник:stylecaster.com

Може да харесате и..


Реклама