Реклама

Малките промени, които ще ни направят по-щастлив човек

щастлив човек

Ето кои са малките промени в живота, които ще ни направят по-щастлив човек.

Не е нужно да похарчим всичките си пари или да променим коренно начина си на живот, за да се почувстваме така, сякаш сме намерили щастието. Има много малки неща, които може да ни се случат и да ни накарат да почувстваме блаженство за ден, месец или година. Голяма част от тях се налага да правим в ежедневието си, но дали го правим по начин, по който да се чувстваме добре? Ето първите 25 от тях. Със сигурност, след като направим тях, ще открием още повече възможности, които ще ни накарат да се почувстваме като един наистина щастлив човек.

Малките промени, които ще ни направят по-щастлив човек

  • Да легнем да спим, когато сме уморени. Едва ли правим добро на някого, когато се преуморяваме и насилваме да правим неща, за които чувстваме че нямаме сили в момента, в който тялото и ума ни имат нужда от почивка.
  • Да използваме почивните дни и ваканциите за почивка и интересни преживявания.
  • Да отделим време да си сготвим нещо вкусно веднъж седмично.
  • Да отделяме по няколко секунди дневно за позитивни мисли за себе си…дори и за нещо дребно като колко красива е косата ни днес, колко добре ни се отразяват новите упражнения, за които успяваме да отделим време и енергия и т.н.
  • Да си оправим леглото и да отворим щорите. Да посрещнем един страхотен ден с усмивка.
  • Да записваме мислите си и да ги запазваме в кутия по възможност. Писането често поставя нещата в перспектива.
  • Да пием повече вода.
  • Да не си носим работа за в къщи.
  • Да слушаме успокояваща и приятна музика – когато се чувстваме добре, когато ни е тъжно или докато чистим. Изненадващо е колко  терапевтично може да ни подейства бърсането на прах на фона на подобна музика.
  • Да се разхождаме сред природата по-често.
  • Да закусваме с наслада всяка сутрин.
  • Да си поставяме по едно малко предизвикателство в началото на всяка седмица, а след това да го постигаме с успех. Чувството от добре свършената работа и постигането на желаното е много близо до щастие.
  • Да си правим снимки от хубавите моменти и щастливите дни.
  • Да успеем да станем от леглото още при звъна на първата аларма.
  • Да опитаме да внесем леки промени в ежедневието с цел да не задълбаваме в рутина. Да опитаме ново кафе, да обядваме на открито – всичко, което ще разруши монотонността на деня.
  • Да очакваме нещо да се случи. Например, всяка петък вечер да си вземем вана с много пяна, да четем книгата, за която все нямаме време, да си приготвим нещо вкусно, да научим нов танц или да посетим някое социално събитие.
  • Да не разчитаме само на социалните медии да ни развличат, когато ни е скучно. Да търсим и откриваме нови начини, които да ни носят забавление.
  • Да не си лягаме в лошо настроение.
  • Да излизаме по-често на кафе с приятели.
  • Да не работим, докато се храним и обратното.
  • Да си поплачем, когато ни се плаче. Сдържането на отрицателните емоции няма да ни освободи от тях.
  • Да се протегнем хубаво и да се насладим на чашата кафе или чай сутринта, без да бързаме.
  • Да не позволяваме имейлите да са първото нещо, което виждаме, след като отворим очи сутрин.
  • Винаги да споделяме с някого, на когото имаме доверие за нещата, които ни безпокоят. Да не се самонавиваме, вместо да чуем и друга гледна точка.
  • Да ядем повече сладолед.

източник:popsugar.com

Може да харесате и..


Реклама