Реклама

Сутрешни навици за успешен ден

navici za uspeshen den

24 лесни сутрешни навици за успешен ден.

Казват, че “Денят си личи по заранта” и е напълно възможно да предизвикате един страхотен ден, който да предстои след звъна на алармата. ОК, наясно сме, че поздравът “Добро утро” може да звучи малко противоречиво, ако го чуем веднага след прекъсване на сладката сутрешна дрямка, но истината е, че сутринта е основата на деня, така че е добра идея да станете с десния крак от леглото и да го започнете по най-добрият начин. Ключът към изживяването на един чудесен ден е да се подходи към него с план – да сте сигурни какво искате да получите от него и да го постигнете с цената на всичко. Ако практикувате някои от тези полезни навици, след време хубавите неща задължително ще се появят в живота ви.

24 сутрешни навици за успешен ден

  1. Събудете се рано – това ще ви мотивира повече, отколкото да спите на воля.
  2. Опитайте да избягвате пиенето на алкохол предишната вечер или поне да не бъде в големи количества.
  3. Дайте си достатъчно време да се приготвите за излизане и да решите какво да облечете, за да се чувствате страхотно.
  4. Вземете си горещ душ.
  5. Направете си разкрасителните процедури.
  6. Спортувайте, разтегнете се добре и направете няколко упражнения, преди да излезете от дома.
  7. Разграфете си деня и направете план как ще се справите с нещата от списъка със задачи.
  8. Слушайте музика, която ви зарежда с добро настроение.
  9. Прочетете или изгледайте нещо, което ви вдъхновява.
  10. Започнете с най-трудните или страшни задачи, които ви предстоят. Така ще ги свършите и повече няма да ги мислите за тях през деня.
  11. Направете малко гимнастика и за мозъка си, като решите кръстословица или судоку.
  12. Преди лягане вечеряйте нещо леко и малко, за да не се събудите с усещане за пълнота и апатичност.
  13. Осигурете си минути за почивка.
  14. Веднага, след като чуете алармата, станете от леглото и излезте от стаята. Така няма да се изкушите да останете още малко под завивките или да се върнете отново в тях.
  15. Старайте се да бъдете винаги с 5 минути напред в графика. Така, ако нещо наруши сутришната ви рутина, няма да ви забави.
  16. Медитирайте! Докато го правите си мислете за целите и начините, по които искате да премине деня ви така, че да се чувствате щастливи. Направете го действителност.
  17. Ако можете да замените кафето с чай и да избягвате кофеина, би било чудесно. Ако не можете да се откажете от него, поне изчакайте да минат 30 минути от събуждането ви, преди да го изпиете.
  18. Проверете съобщенията и имейлите си, за да можете да планирате нещата според тях.
  19. Наваксайте с последните новини, за да не връхлетите в деня, без да имате идея какво се случва. Може да хвърлите по един поглед само върху заглавията.
  20. Хидратирайте се! Изпийте една-две чаши вода – това ще свърши чудеса с тялото ви.
  21. Усмихнете се!
  22. Придържайте се към сутрешната си рутина през цялата седмица и се опитвайте да не се отклонявате много от нея през уикенда, защото това ще направи понеделника  допълнително труден.
  23. Ако имате куче го изведете на разходка, ако нямате просто се разходете някъде на открито и приятно място.
  24. Излезте навън и бъдете благодарни за предстоящият ден и всички възможности, които ще ви донесе.

източник:popsugar.com

Може да харесате и..


Реклама