Реклама

10-дневна детокс програма за пречистване на съзнанието

detoks programa za prechistvane na saznanieto

Представяме ви план за 10-дневна детокс програма за пречистване на съзнанието, ума и тялото, след която ще бъдете по-здрави и щастливи. Изхвърлете от живота си всичко ненужно и разчистете от обкръжението си енергийните вампири, които крадат енергията и силите ви. Пречистете се от излишните предмети около вас и от хората, които ви пречат на душевната хармония. По този начин ще освободите тялото и духа си от стреса, а това веднага ще си проличи и ще се отрази благоприятно на цялата ви същност.

Запитвали ли сте се, защо при наличието на толкова много книги и упражнения за отслабване, хората все още не успяват винаги да го постигнат? Причината в това е, защото обществото не насочва усилията си в постигане на вътрешен баланс, с който хората ще бъдат по-продуктивни и енергични, за да се справят с любов с ежедневните си задължения. Вместо това, те продължават да преследват промяна и постигане на невъзможни неща, без да успяват с диета или тренировъчен план. Опитайте тази лесна програма и ще останете доволни от крайния резултат.

10-дневна детокс програма за пречистване на съзнанието

Ден 1. Разчистете килера и хладилника

Време е да се отървете от всички преработени продукти или такива с изтекъл срок на годност. Направете ревизия на хладилника и фризера и изхвърлете негодните за консумация неща. Заредете се с пресни плодове и зеленчуци. Няма как да започнете да се храните здравословно, ако не разполагате с тях. Независимо колко редовно и дълго спортувате, ако хранителния ви режим не е добре балансиран, няма как да постигнете видими резултати. Съответно и позитивни промени в живота си.

Ден 2. Почистете работното си място

Отървете се от цялата бъркотия около мястото, на което работите. Стари документи, писма и други ненужни вещи, които не са подредени на мястото си или изхвърлени. Погледнете излишните отпадъци в пространството ви, които крадат нужната ви енергия, за да направите нещо продуктивно.

Ден 3. Изчистете социалните си контакти във виртуалното пространство

Имате ли “приятели” в социалните мрежи, които редовно отрупват стената на профила ви с безброй мнения? А има ли такива, с които тайно с съревновавате? Сравнението говори за отчаяност, която води до депресия и негативна енергия. Внимателно разгледайте хората, с които споделяте постове и оставете само тези, които провокират най-доброто от вас, които ви  вдъхновяват, зареждат положително, подкрепят и се радват искрено на успехите ви.

Ден 4. Отстранете хейтърите

Има ли токсични хора в живота ви, който ви карат по индиректен начин да се притеснявате и решавате техните проблеми? Или усещате, че не може да споделите с тях успехите и радостите си, защото ще ви завидят за това? Време е да се отървете от такива хора в обкръжението си, доколкото е възможно. Обградете се с позитивни хора, които ще ви помогнат да се развивате.

Ден 5. Пренастройте речника си

Използвате ли често думи като “трябва”, “би трябвало” и “трябваше”? Тези остри думи саботират ли усилията ви да бъдете щастлива? Вярвате ли тайно, че нещата трябва да се случват според вашето мнение и хората да реагират по начина, по който вие бихте искали? Опитайте да замените думата “би трябвало” със  “за предпочитане е”. За предпочитане би било той да направи това, за което се надявам.  Дори само тази малка промяна може да промени живота ви.

Ден 6. Направете си план за справяне със стреса

Напишете си какво правите обикновено, когато сте под стрес – започвате да ядете нервно, да палите цигара, да си наливате питие? Самонаказвате ли се, като пресъздавате постоянно ситуацията наум чак докато заспите и спите ли добре изобщо в такива моменти?

След това погледнете написаното и помислете какво може да направите, за да промените поведението си в стресови ситуации. Животът е основан на стратегиите. Каква е вашата стратегия за развитие и успех? Има нещо, което трябва да знаете за стреса – той убива инерцията ви напред. В напрегнати моменти хората се връщат към разрушителните си навици, без значение колко време и усилия са положили за изграждане на нови конструктивни и здравословни. Така че, как можете да постигнете успех, докато се опитвате да балансирате върховете и паденията в ежедневието си, след като сте разпиляни в толкова много различни посоки? За да се предпазите от контрола на стреса върху поведението си, направете SOS план за спешни случаи. За начало започнете деня си, като посветите 5 минути за опис на навиците си по време на стрес. След това срещу всеки от тях напишете позитивно действие, с което може да го замените.

Ден 7. Организирайте си забавен ден

Направете списък с дейностите и заниманията, които ви карат да се усмихвате и да се чувствате добре. След това направете всичко възможно да изпълните поне едно нещо от него още днес. Правилото е …че няма правила. Каквото и да решите, го направете. Чувствайте се свободни да вършите глупости и да не се тревожите за нищо. Изпотете се и се усмихнете и със сигурност ще искате да поддържате този навик.

Ден 8. Създайте си мечтания график

Отделете 30 минути днес, за да опишете как искате да изглежда графикът за деня ви. Какъв ли би бил животът ви, ако вярвахте, че времето ви си е изцяло ваше и не съществуват никакви задължения за изпълнение? Как би изглеждал идеалният ви ден или седмица? Това, което е невероятно в този процес е всъщност фактът, че животът ви в действителност може съвсем да не е далеч от тази мечта. А ако не е, това е идеалната възможност да внесете някои от нещата, които обичате в него именно пред седмия ден от тази детокс програма за пречистване на съзнанието.

Ден 9. Внесете в дома си положителна енергия

Това означава свежи цветя, здравословна храна, позитивно вдъхновение и всичко друго, което да ви напомня, че животът ви е хубав. Всички полезни действия започват в съзнанието. Няма как да създадете по-красиво тяло или да подобрите хранителните си навици, без да имате здравословно мислене.

Ден 10. Днес е почивният ви ден

Макар това да прозвучи обезсърчително за всички перфекционистки, които са над трудностите и задвижвани от кариерата си и винаги искат нещата да бъдат по-добри. Дайте си обещание днес да сте щастливи точно такива, каквито сте. Повтаряйте си: “Аз се приемам такава, каквато съм. Аз съм достатъчно добре такава, каквато съм.” Повярвайте си. Излезте и се забавлявайте без чувство за срам или вина.

Може да харесате и..


Реклама