Реклама

В коя част на тялото качваме килограми

В коя част на тялото качваме килограми

Знаейки в коя част на тялото качваме килограми, можем по-лесно да коригираме формите си. Вероятно се опитвате по всякакъв начин да се придържате към здравословен начин на живот, но понякога не се получава съвсем, поради не достатъчно информация. Сега ще ви споделим информация, която е наистина впечатляваща и функционална. Сигурни сме, че това може да бъде една от стъпките, която ще ви отведе по пътя на здравето и добрата фигура. Тайната към успеха се корени в това, каква форма на тялото имате и типа затлъстяване, към който сте предразположена и с който трябва да се справите. Представяме ви шестте основни типа зони за натрупване на излишни мазнини и начините, с които да се отървете от тях. Открийте вие към коя спадате.

В коя част на тялото качваме килограми

  1. Прекалено напълняване в тази зона от храна

Това е позната като най-срещаната група в света. Прекалената пълнота  се причинява от прекомерен прием на захар и храна. Чрез намаляване на приема им и всекидневно спортуване по минимум 30 минути, можe лесно да победите в борбата с този вид затлъстяване.

      2.   Прекалено напълняване в тази зона от “нервен стомах”

Тази тенденция е причинена от скок в стрес-хормона кортизол и от депресия и тревожност. Техниките за намаляване на стреса и редовните физически упражнения могат да помогнат за намаляването на мазнините в областта на корема.

      3.   Прекалено напълняване в тази зона от  глутен

Настъпва най-често в юношеска възраст или при жени в менопауза, защото това са периодите, в които дамите са подложени на големи хормонални промени. Този тип напълняване най-добре се контрира, като се избягва пушенето, пиенето на алкохол и продължителното седене, както и редовното упражняване с тежести.

      4.  Прекалено напълняване в тази зона от атерогенен метаболизъм

Хората с подобен тип напълняване обикновено натрупват мазнини в коремната област и да имат затруднено дишане. Решението е да се намали консумацията на алкохол за борба с този тип на затлъстяване.

       5. Прекалено напълняване в тази зона от венозната циркулация на кръвта

Смятано за генетично наследено затлъстяване, този тип обикновено се появява при хора с подути крака или бременни жени. Страдащите от мастни натрупвания в областта на краката трябва да правят физически упражнения като катерене или изкачване на стълби,за да редуцират мазнините.

       6.  Прекалено напълняване в тази зона от бездействие

Този тип заобляне атакува зоните, които преди са били активни, но вече не са. Когато спрете да се движите активно или да спортувате, например. Яденето на храна през равни интервали от времe може да помогне в борбата със затлъстяването от бездействие чрез ускоряване на метаболизма. Не пропускайте хранене за дълъг период от време, за да не забавяте метаболизма.

Може да харесате и..


Реклама