Реклама

Протеините – необходимост в борбата с килограмите

otslabvane nachini

Ако искате да стопите излишните мазнини около проблемните зони на тялото си заложете на протеините – те са необходимост в борбата с килограмите. Когато сте решили да се разделите с няколко нежелани сантиметра около талията си, трябва да знаете, че приемането на протеини е есенциално в случая, ако искате да постигнете успешни резултати. Според клиничния и холистичен диетолог Естер Блъм, много от нейните клиенти започват да свалят килограмите с лекота, след като започнат да приемат голямо количество протеин в диетата си. Високо-протеиновите храни горят повече калории за обработването им и запазват усещането за ситост в стомаха за по-дълго време.

Освен засилване на метаболизма и засищане, според проучванията, протеините също така могат да помогнат за сваляне на килограмите без загуба на мускулна маса, ако по време на обикновената тренировка се приеме двойна доза от тях. Това е ключово, откакто мускулите горят повече калории в тялото, отколкото мазнина. Накратко, ако сериозно искате да свалите килограми, трябва да приемате протеините на сериозно. Ако не сте сигурни дали вземате нужната си доза за деня, прочетете тези съвети и започнете да виждате бленуваните резултати.

Постигнете видими резултати

За да сте сигурни, че тялото ви получава точното количество протеин, трябва да знаете точно от какво има нужда. Препоръчителната дневна доза за жени между 19 и 70 години е около 46 грама на ден. Но трябва да се има в предвид физическата активност, за да се определи точно необходимият протеин в зависимост и от други фактори като тегло или бременност, например.

След като се определи точната дневна доза протеин, трябва да насочите вниманието си към най-подходящите хранителни източници, от които да си го набавите. Месото без тлъсто и кожа е добър избор. Вегетарианците могат да консумират боб, моцарела, тофу, чисто цедено мляко, олющени соеви ядки, сурови фъстъци, соево мляко или твърдо сварени яйца.

Силовите упражнения са съществени за всяка отслабваща тренировка, но храненето след това оказва голям ефект върху възстановяването на тялото ви. За да изгради на ново разрушената мускулна тъкан, организмът се нуждае от аминокиселините в протеините след активни физически упражнения. За това е добре да се приемат 10 грама протеин веднага след спортуване. Може да използвате нашите идеи за нискокалорични храни за след тренировка. Редувайте възможните рецепти, за да не ви стане скучно от еднообразието. Мотивирайте се и направете някои компромиси с навиците си, за да постигнете желаната фигура. Желаем ви успех!

 

Може да харесате и..


Реклама