Реклама

10 оправдания, за да не ходим на фитнес

fitnes drehi kecove

Да стана ли да отида или да си остана в леглото? Този път сме ви подготвили 10 оправдания, за да не ходим на фитнес. Да бъдем или да не бъдем спортна натура, не е въпрос!

Реклама


 Сократ правилно отбелязва: “Който иска търси възможности, които не иска – търси причина”. E, ние също открихме причините, които си намираме, за да не станем от дивана и да пропускаме възможностите за спорт.

Причините, които намираме за пропуснатите фитнес упражнения

fitnes uprajneniq sport

1. От малка не обичам спорта

Съвременните видове спортни тренировки (от пънк-рок аеробика до фитнес на токчета) не са сходни с омразните физ-зарядки от едно време. Например, все едно да сравняваме приликите между Ладата и Мерцедеса. Да, и новите фитнес центрове нямат нищо общо с фитнеса в училище. Скривали сте се зад ъгъла по време на кроса? Запишете се на зумба. Не можехте да понесете да се изкачите на въже? Отидете на йога или пилатес. Днес, твърдението “Аз не обичам спорта” звучи толкова странно, все някой вид със сигурност ще ви хареса.

2. Нямам време

Работa. Курсове по италиански език. Деца. Да заведете малката на рисуване и на карате големия. През уикенда, готвене за седмица напред. Познато ли ви е? Възрастните имат много малко време за себе си. Въпреки това, ако се научите на мъдростта на тайм-мениджмънта и планирате всичко за напред, се оказва, че има време и за всичко. Най-малко по половин час на ден, три пъти седмично, е по-добре от нищо.

3. Не съм се наспала

Ако не сте спали тази нощ и няколко предишни такива, може би по-доброто решение е да прехвърлите дневните фитнес упражнения на по-подходящ ден. Но първо послушайте тялото си и дайте отговор на въпроса: “Тренировките ще ме освежат или ще вземат и последните ми сили?” В края на краищата, винаги има и друг добър вариант – басейна.

4. Днес имах тежък ден

И сега ще ме спаси само чаша вино. Или две. A може и порция сладолед. Или две. И ако ги смеся наведнъж, тогава съм сигурна, че ще дойда на себе си. Можете, разбира се, и да е така. В действителност, фитнесът е един от най-добрите начини за борба срещу стреса и умората. Само един час интензивни тренировки освобождава тялото от негативните мисли и го изпълва с енергия. A виното и десерта може да го консумирате след това.

5. Цял ден съм на крак

Чудете се това не е ли достатъчно? Много е, но не достатъчно, за да се счита за пълноценна треноровка. По-скоро, допълнителен бонус за редовното фитнес меню. А и е малко вероятно да поддържате интензивността на разходките от сутрин до вечер. Ако случаят е такъв, че през вечерта краката ви са уморени, след работа можете да се отдадете на джогинг или степ аеробика и плуване, гравити йога, стречинг.

6. До вкъщи няма фитнес

Можете да тренирате дори без фитнес клуб. Препоръчваме да се обърне внимание на системата за кръстосано обучение и крос-фит MovNat. Всяко пространство в околността, ако е необходимо, може да бъде фитнес зала – хоризонталните ленти на детската площадка, бягане по пътеките на парка, вместо гири – камъни. Всичко, което трябва е маратонки, чифт комплект спортни облекла, гири, въже за скачане и килимче. Те могат да се използват за поддържане на повече от петдесет домашни или улични тренировки, които са лесни за намиране или изтегляне на приложение за смартфон.

7. Абонамента за клуба ми е твърде скъп

Първо, фитнес центровете, като всяка услуга в сектора, са насочени към различни аудитории. Налице са “haute couture” и “mass market”. Да, за последното, трябва да се борите за шкаф, от рано да влезете под душа, а вечерните тренировки и тези през уикенда не са много по-различни от пиковите часове в метрото. Вариант е да отидете на фитнес сутрин. В бюджетните зали дори VIP-услугата няма да удари по джоба. Втори вариант – виж предишната точка.

8. Дебела съм …

Съдейки по фотострийма в Инстаграм изглежда, че със спортове, се занимават само младите момичета, при които фитнеса попада на последно място и при тях и без това всичко е перфектно. Така изглежда само до момента, когато за първи път не прекрачите прага на съблекалнята във фитнес клуба или басейна. Тук можете да видите всички видове “преди” на най-красивите жени. Другите лежат на дивана и лайват снимки на непознати.

9. … И без това съм слаба

Спорта не е нужен, само за да загубите определен брой килограми. Има и други важни причини. Първата – здравето. Второ – релефните контури. А чували ли сте за skinny-fat? Или слаби дебелани? Това е момиче, със малко тегло и по-бърз метаболизъм, но основната част от теглото им не са мускули, а мазнини. Дрехите могат завидно да стоят върху тях, но на брега на морето, непосредствено са видими целулитът и отпуснатия корем.

10. Ще започна от понеделник

Нашия списък с топ 10 оправдания за пропуснати фитнес упражнения искаме да завършим със слогана на Nike. Стига оправдания – Just do it!

Може да харесате и..


Реклама