Реклама

17 съвета за отслабване

nqkolko saveta za otslabvane

Ако сте решили да отслабвате и се чудите точно с коя диета и какво точно да правите, имаме 17 съвета за отслабване. Придържаме се към идеята, че колкото по-лесни са съветите за изпълнение, толкова по-лесно става задържането на теглото за по-дълго време.

Реклама


17 Съвета за отслабване, които да използвате в ежедневието

saveti otslabvane

1. Отслабването не винаги е трудно постижимо. Намерихме няколко факта, които не всеки знае и сме ви ги представили в 17 съвета за отслабване. Ако искате да отслабнете, мислете за теглото си, както мислят вашите приятели за него, не се настройвайте като към свой враг. Претегляйте се веднъж на ден – без дрехи и след като сте ходили до тоалетна, защото тогава кантара е най-честен с вас. Следете резултата си всеки ден в следващите няколко месеца и продължавайте да се мотивирате.

2. Записвайте резултати си на няколко места и на такива, където ще ги виждате по-често – на монитора на компютъра си, в телефона, на бележка на бюрото или на листче в портфейла ви. Проучване в Америка е установило, че хората, които записват резултатите си и ги споделят с приятели, имат 33% по-голям успех в дългосрочен план с отслабването.

3. Записвайте всяко ястие, което изяждате и всяка течност, която сте погълнали. Според друго проучване, участниците, които си напомнят какво са яли и пили, отслабват два пъти по-бързо от тези, които не го правят. Важно е да споменавате количеството от всяка храна и в колко часа сте хапвали.

4. Яжте закуска всеки ден. Това може да ускори метаболизма ви, а така ще горите калориите си при оптимална скорост. Препоръчваме ви да ядете храни с нисък гликемичен индекс, за да запазите ниски нивата на кръвната си захар, а тези на енергията – високи. Такива храни са ечемикът и овесените ядки, които са с високо съдържание на фибри и са вкусни.

5. Мислете не само за ябълки. Тоест, включете в менюто си плодове, които не сте консумирали скоро – смокини, азиатски круши и други, в зависимост от сезона.

6. Не гладувайте в следобедните часове. Пригответе си здравословни закуски. Давайки на организма си следобедна порция храна, намалявате риска от преяждане по време на вечерята си. колкото повече време сте стояли гладни, толкова повече губите усещането си за ситост по време на хранене и поглъщате доста повече, отколкото по принцип сте способни. Между 15.00 и 16.00 ч. е подходящо време за лека закуска.

7. Приемайте голямо количество вода. Хората, които пият поне по 7 чаши вода на ден, приемат 200 калории по-малко. Лесно можем да заблудим стомашното чувство на глад с вода, затова не подценявайте свойствата й. Освен това тя помага за разтопяването на мазнините. И като стана въпрос за вода, опитайте да пиете по 1 чаша топла вода сутрин на гладно. Може да извърши чудеса.

17 съвета за отслабване – няколко хитринки

saveti za otslabvane

8. Вечеряйте бавно. Наслаждавайте се на храната. Колкото повече дъвчете, толкова повече хранителни вещества поема тялото ви. По този начин също намалявате риска от преяждане. Концентрирайте се върху вкуса на храната, текстурата и температурата на всяка хапка. Поемете дълбоко въздух преди всяка хапка. Експериментирайте с използването на китайски пръчки.

9. Яжте винаги прясна храна. Колкото повече стои, толкова повече губи полезните вещества, които съдържа. Приготвяйте я ден за ден.

10. Яжте 1 час по-късно, отколкото сте яли до момента, но не безразборни храни (леки и лесно смилаеми избирайте, с не повече от 500 калории), противно на основното схващане, че е вредно да се яде късно. По този начин ще намалите риска да изгладнеете точно преди сън. 2 часа преди лягане е приемливо време, в което да похапнете нещо дребно.

11. Спрете разсеяното хранене. Какво имаме в предвид? Не се хранете пред телевизора, пред компютъра, докато четете или докато вършите още нещо. Вместо това седнете на масата за няколко минути. Ако сте на работното си място, бюрото е единственото ви място, но поне спрете да се занимавате с компютъра. Дайте си време да се насладите на храната.

12. Намерете нискокалоричен десерт, който ви харесва. Не е хубаво да се лишавате от любимият шоколад, но можете да си вземете такъв с по-малко калории от диетичните щандове на по-големите вериги.

13. Намирайте по няколко минути на ден, в които да се движите. Разходка за 15 минути може да изгори 300 калории (1 парче пица). Не подценявайте движението. Но колкото повече, толкова повече.

14. Спете по 7-8 часа на ден. Това е средностатистическото време, за което тялото се възстановява. Някои хора се наспиват и за 6 часа, ако и вие сте от тях и се чувствате добре с факта, всичко е наред. Целта е да осигурявате време на тялото да се възстанови и зареди с енергия.

15. Отървете се от дрехите, които ви карат да изглеждате по-пълни. Обърнете се към гардероба си и проверете наличностите.

16. Намалете приема на твърд алкохол. Следващият път когато излезете на заведение можете да си поръчате чаша или бутилка вино вместо обичайните 3-4 уискита. Наслаждавайте се на напитката глътка по глътка.

17. Носете по-прилепнали дрехи, когато излизате на вечеря навън. Това е последната ни препоръка от “17 съвета за отслабване“. На психологическа основа ще намали приема на храна и желанието за храна. Не искате да си проличи нахраненото коремче, нали?

Може да харесате и..


Реклама