Реклама

20 начина да отслабнем за една седмица

nachini otslabvane edna sedmica saveti

Нека си признаем, че всяка жена иска да види позитивни промени по тялото си колкото се може по-бързо, затова ще ви представим 20 начина да отслабнем за една седмица.

Реклама


 Спазвайки тези лесни съвети бързо ще видите смаляване на цифрите върху кантара.

Няколко лесни за изпълнение съвети

saveti nachini otslabvane sedmica

1. Да планирате храненията си е първият от общо 20 начина да отслабнем за една седмица. Винаги имайте по нещо здравословно в чантата си. Колкото по-ясно планирате времето, в което да е следващото ви хранене, толкова по-малко вероятно е да се изкушите да си купите мазен сандвич или друга нездравословна храна.
2. Пийте достатъчно вода. Помага за топенето на мазнините. Стар трик, но действащ.
3. Намалете драстично или спрете на цяло приемането на сол. Тя задържа течности във вас и тялото ви остава подуто.
4. Започнете деня си със супа, салата или плод. По този начин неволно ще намалите количеството на приетата храна в следващото си хранене, защото няма да сте освирепели от глад.
5. Движете се колкото се може повече. Минимум по 30 минути на ден.
6. Направете кратка разходка преди вечеря.
7. Яжте у дома. Въпреки, че и в ресторанта се опитвате да поръчвате най-диетичните храни, никога не знаете какво точно ви сервират и точно по какъв начин е приготвено. Вкъщи сте сигурни какво ядете.
8. Яжте храни с високо съдържание на течности. Ще ви помогнат да сте хидратирани без да трупате калории.
9. Наблягайте на зеленчуците. Изяжте първо една салата преди основното хранене. Понеже сте гладни ще поемете по-голямо количество от нея, може дори да не стигнете до другото ястие, а това означава повече полезни вещества.
10. Забравете за белите храни – бял хляб, захар, брашно и всички подобни.
11. Предизвиквайте изпотяване. Така ще изхвърляте повече мазнини и вредни вещества от организма си. Начинът, по който да го направите оставяме на вас да го изберете.

12. Медитирайте, тренирайте йога или изберете друг начин да балансирате стреса в тялото си. Понякога покачването на теглото се дължи на стресиран организъм.
13. Пийте кафе. Кафето е мощен антиоксидант.
14. Купете си крачкомер. Ще можете да следите постоянно изминатите разстояния и да се мотивирате за повече движения.
15. Избягвайте да ядете пред компютър, телевизор или каквото и да е устройство. По този начин вниманието ви е насочено към получаване на информация и можете да загубите реална представа колко точно сте погълнали от храната си. Това е много честа причина за напълняване.
16. Мислете една крачна напред. Ако например сте си позволили инцидентно да се нахраните късно вечерта, помислете за вариант да отидете на фитнес сутринта.
17. Закусвайте. Но не банички. Нещо нискокалорично. Ще избегнете вълчия глад до обедната почивка, когато има вероятност да се нахвърлите на храната и да ви стане тежко дори.
18. Изкачвайте стълби. Лесен начин да стегнете крака си и да загубите малко мазнини в тази зона.
19. Помислете за стойката си. Някои пози ви карат да изглеждате като малко мече.
20. Започнете с малките промени, не вкарвайте тялото и организма си в рязък режим. Започнете с няколко от нещата, които изброихме и като видите ефекта сами ще поискате да включите останалите съвети в изпълнение.

Може да харесате и..


Реклама