Реклама

4 начина да се отървете от мазнините

nachini maznini saveti izgarqne

Намаляването на излишните мазнини, изграждайки силно и здраво тяло е много сложен и комплексен процес, но и за да ви улесним веднага ви показваме 4 начина да се отървете от мазнините.

Реклама


 За ефективно намаляване на нивото на излишните мазнини има два основни начина –  редовни упражнения и правилно хранене. Без тях не можете да се постигнете осезаеми резултати. Комбинацията от диета и интензивни упражнения е най-сигурният начин да намалите излишното тегло и да се сдобиете със здраво и добре изглеждащо тялото. Ще ви покажем някои прости стратегии, които ако практикувате и спазвате правилно и редовно ще допринесат за видими резултати.

4 начина да се отървете от мазнините

nachini maznini izgarqne muskuli trenirovka

Първият от общо 4 начина да се отървете от мазнините е свързан с физическите тренировки.

Стратегия 1: Не избягвайте тренировките, дори наблягайте на тях

Правете повече кардио тренировки. Особено важно за всички начинаещи в упражненията. Освен, че кардио тренировката ще ускори изгарянето на излишните мазнини, честата и практика ще допринесе за значителното намаляване на процента мускулната маса (ако правите само кардио). За да се предотврати загубата на мускулна маса, трябва да редувате с интензивна тренировка с тежести, която ще спомогне за изграждането на такава. Увеличаването и ще се ускори метаболизма на тялото и ще допринесе за по-голямото количество изгорени калории.

Отървете се от мазнините и бъдете по-здрави

muskuli maznini nachini saveti uprajneniq

Стратегия 2: Увеличете приема на протеини

Ако целта ви е да увеличите мускулната маса и в същото време да намалите излишното количество мазнини, консумирането на повече протеини е от съществено значение. Протеинът е един от най-важните микроелементи за правилния растеж на мускулите и функционирането на организма. Той е в основата за изграждане на чиста мускулна маса. Препоръчително е всеки човек с нормална дневна физическа дейност да приема най-малко 1,5 грама протеин за всеки килограм телесно тегло.

maznini nachini izgarqne korem tqlo uprajneniq saveti

Стратегия 3: Намалете приема на въглехидрати

Когато ядем храна, богата на въглехидрати, тялото ни реагира с освобождаване на определено количество анаболен хормон, известен като инсулин в кръвта. Той има за цел да контролира приема на консумираните въглехидрати. Колкото по-голямо количество въглехидрати приемаме, толкова повече инсулин ще трябва да произведе тялото ни.

Стратегия 4: Избягвайте транс-мазнините и увеличете приема на полезни мастни киселини (омега 3 и други).

Какво имаме предвид? Транс мазнините са продукти подобни на вафли и други сладки изделия. Съдържат изкуствени мазнини, които организма не разпознава изобщо. И понеже не може да отреагира дали да ги усвои като полезни или да ги изхвърли, той ги складира във формата на подкожни мазнини. Полезните мастни киселини от своя страна са всички продукти съдържащи омега 3. Такива са рибата, ядките в сурово състояние и други.

Може да харесате и..


Реклама