Реклама

4 упражнения за крака и дупе

uprajnenie kraka dupe podskok

Тези 4 упражнения за крака и дупе са подходящи за начинаещи и напреднали спортисти. Искате бразилско дупе, или просто по-стегнато и повдигнато такова, както и добре оформени крака?

Реклама


Знаем това, защото сме ценители на женската красота, а какво по-красиво от пола обвиваща добре оформени крака. Не се тревожете, няма непостижими неща в спорта. Запрятайте ръкави (или по-добре крачоли) и започвайте тренировка. Можете да ги правите както с тежести, така и без тях. Ако сте начинаещ препоръчваме 1 кг гири.

Ефективни упражнения за крака и дупе за начинаещи и напреднали

uprajneniq kraka podskoci dupe

За да бъдат ефективни тези упражнения за крака и дупе, трябва да се изпълняват точно както са описани. Всяко неправилно движение може да забави стягането на тялото. Тренирайте тези упражнения по 4 пъти в седмицата и в края на първия месец ще започнат да се виждат минимални, но сигурни резултати. Продължавайте още няколко седмици и месеци, колкото прецените, че имате нужда.

Стегнати и оформени за лятото (а и не само) с упражнения за крака и дупе

uprajneniq kraka dupe fitnes

Клековете са едни от най-предпочитаните упражнения за крака и дупе. 
Застанете пред стъпките с разкрачени стъпала, малко по-широко от нивото на раменете. Поставете ръцете си зад тила. Изправете гърба и започнете да клякате, все едно ще седнете на стол.

uprajneniq kraka dupe klekove

Не отлепяйте пети от пода. Трябва да сте стъпали с цялото стъпало. Повторете движението 15 пъти.

uprajneniq kraka podskoci

Клекове от стъпки (уреда показан на снимките)
Застанете с двата крака върху стъпките. Спуснете единия крак до пода, с другия се повдигнете на горе. Упражнението е подобно на изкачване на стълби. Направете го 15 пъти с единия крак и 15 пъти с другия или общо 30 пъти ако ги редувате. Може да използвате тежести. Дръжте ги със пуснати ръце до тялото. Не прекалявайте с тежестите, ако сте начинаещ.

uprajnenie klekove dupe kraka

Клякане с единия крак изпънат назад и поставен върху стъпките
Застанете на около 5- см. с гръб към стъпките. поставете единия си крак назад върху уреда. Клякайте, като целта е с повдигнатия върху уреда крак да докоснете пода.

uprajnenie kraka dupe klekove

Важно е да не отлепяте стабилния крак от пода. Не се повдигайте на пръсти. Знаем, че е по-лесно, но недейте. Повторете по 15 пъти за всеки крак.

uprajnenie dupe kraka klek

Подскачане с клекове в комбинация
Застанете срещу уреда и клекнете както ви обяснихме за клек. Внимавайте за правилна позиция на тялото. Изтласкайте се нагоре във въздуха и стъпете върху уреда. После отново клек, подскок и обратно на пода. Редувайте движението в продължение на 15 пъти.

uprajnenie dupe kraka podskok

Тренировката ви за днес приключи. Пийте един аспирин, ако сте начинаещ и се заредете с енергия за следващата тренировка.

Може да харесате и..


Реклама