Реклама

5 минутни сутрешни упражнения

uprajneniq

5 минутна сутрешна тренировка от 6 упражнения, която може да правите без да напускате спалнята.

Нямате време за упражнения за отслабване?

Реклама


Хм, всъщност има начин да намерите 5 минути, нали? Може да се раздвижите и да се заредите с тонус и добро настроение, ако ставате само 5 минути по-рано. Да не споменаваме, че ще изглеждате по-добре. Помислете си само кое би било по-добре: да се надигате като зомби от леглото, след като алармата е звъняла вече няколко пъти или да посрещнете деня с усмивка и заредени с енергия?

Време е да промените сутрешните си навици и да посрещнете слънчевата пролет с по-тонизирано тяло. Тази кратка тренировка ще ви зареди със сила и увереност за предстоящия ден. А и ще ви помогне да се напъхате с пролетните си дрехи. Какво чакате още?

5 минутни сутрешни упражнения

uprajneniq

Загрейте с това движение. Може да използвате рамката на леглото, матрака или висока кутия. Поставете леко пръстите на левия си крак на ръба, а след това с отскок сменете крака. Редувайте краката с подскоци в продължение на 30-60 секунди.

uprajneniq

Поставете ръцете на ширината на раменете върху матрака. Спуснете дупето надолу и седнете на пода с изпънати пред вас крака. Подпрете се на дланите и изправете и изпънете ръцете си, като оставите за опора петите. Сгънете лактите под прав ъгъл и отпуснете дупето на пода. Дръжте гърба изправен и възможно най-близо до леглото. Направете 3 серии с по 15-20 повторения за да оформите трицепса.

uprajneniq

Сложете пръстите на десния си крак върху края на леглото, а левия оставете изпънат на пода. Сгънете лявото коляно и стегнете седалищните мускули, докато снижавате таза към пода. Направете напад с левия крак така, че когато образува прав ъгъл в коляното да не преминава линията на пръстите. Изпънете отново левия крак и се върнете в стартова позиция. Направете 3 серии с по 10-15 повторения за всеки крак.

uprajneniq

Започнете в планк позиция с ръце върху матрака на леглото или използвайте някоя мека мебел в близост. Напрегнете коремните и седалищните си мускули, а да стабилизирате тялото. Вдишайте и сгънете лактите, за да приближите глава към матрака. Издишайте, изправете ръце и се върнете в начална планк позиция. Направете 3 серии от 10 до 15 повторения.

uprajneniq

Започнете с планк позиция и крака на края на леглото. Стегнете коремните мускули и дръжте тялото стабилно. Повдигнете левия крак във въздуха и бавно го спуснете надолу до леглото, но без да го докосвате. Придържайте се към нивото на таза по време на движението. Това е едно упражнение. Направете 3 серии от 10-15 повторения с всеки крак.

uprajneniq

Легнете по гръб на леглото и повдигнете двата крака нагоре към тавана. Сложете ръце под главата. Притискайки долната част на гърба към матрака бавно спуснете крака надолу. Отново ги вдигнете към тавана. Направете 3 серии по 10-15 повторения.

източник:bodyrock.tv

Може да харесате и..


Реклама