Реклама

7 начини да се храните по-добре на работа

hranene rabota nachini

Има цели 7 начини да се храните по-добре на работа, ако искате да съчетаете добре балансираната диета със служебните ангажименти. Често, улисани в работа посягаме към опаковани и калорични продукти, с които да залъжем глада си, докато се освободим от спешните задачки, които чакат вниманието ни, за да похапнем по-късно, евентуално когато сме по-свободни. Ако и вие нарушавате здравословните принципи на правилното хранене, следвайте тези съвети, за да избегнете нежеланите последствия от неразумните си действия.

7 начини да се храните по-добре на работа

Приготвяйте си храна от вкъщи

След вечеря си опаковайте малко готвена храна или си направете салата от свежи зеленчуци в кутия с капак, която да вземете с вас на работа на сутринта. Когато приготвяте храна на пълен стомах, правите много по-разумни избори, отколкото, когато поръчвате нещо, докато сте гладни. Освен това и количествата в двата случая са различни, защото когато гладът говори количествата, които се поглъщат, са много по-големи.

Не яжте на бюрото

Когато се храните, докато все още работите, за да съчетаете двете неща, вие не получавате усещане за ситост в стомаха, защото вниманието ви е насочено към спешните служебни ангажименти. Освен това на психологическо ниво смятате, че трябва да се наградите с малко повече храна, заради това, че сте спестили от времето за почивка и обяд. В този случай най-добре се отделете поне за 5 минути от работното си място и хапнете някъде другаде.

Дайте си 15 минути

Ако се опитвате да избегнете почерпката за Рождения ден на колежката си, има голяма вероятност да желаете много по-силно да опитате от сладките изкушения, които е донесла на работното място. Най-разумното, което може да направите в случая е, да хапнете малко от желаната храна, след което да разсеете вниманието си с нещо друго. Гарантираме, че след 15 минути вече няма да искате да изядете остатъка.

Заменете кафето с вода

Вместо чаша кафе, носете със себе си бутилка вода всеки път, когато имате среща. Проучванията показват, че изпиването на две чаши вода преди хранене води до загуба на до 7 кг тегло само след две седмици. Освен това, дехидратацията често се бърка с чувство на глад и по този начин се  добавят ненужни калории към дневното меню.

Хапвайте шепа шам фъстък

Ядките ще задоволят апетита ви в 15.00 часа и ще ви държат сити за по-дълго от някоя опакована калорична бомба. 49 шам фъстъка съдържат 160 калории, 3 грама фибри и 6 грама протеин. Със същите калории и хранителни съставки може да изядете само 23 бадема.

Подминавайте сладките неща

Обикновено около всяко работно място има павилион или машина за опаковани сладки храни и докато чакате в близост до това място се изкушавате да купите и една вафличка за из път. За да не се подлагате на визуалния тормоз, просто избягвайте, доколкото е възможно, да стоите в близост до захарни изделия, пълни с много празни калории и някаква хранителна стойност.

Носете цветя, а не торта

Празнуването на Рожден ден, празници или повишение с колегите е важно, но се опитайте да го направите, като насочите вниманието по-малко към храната, а към празничния вид на помещението и веселия дух на компанията.

Може да харесате и..


Реклама