Реклама

9 начина как да горите повече калории

nachini da gorite poveche kalorii

Ако искате да сте сигурни, че времето във фитнеса вие пълноценно, запомнете тези 9 начина как да горите повече калории. С тях ще максимизирате резултатите си и ще превърнете изгарянето на калории в детска игра.

Реклама


9 начина как да горите повече калории

nachina izgarqne kalorii

1. Пийте кофеинова напитка преди тренировка. И малко количество може да подобри работата ви във фитнеса или на терена.

2. Уверете се, че тялото ви е загряло и кръвта е раздвижена преди основната част от упражнения. Отнема няколко минути процедурата, а след нея тялото ви може да създаде чудесни резултати.

3. Бройте по колко серии от дадено упражнение правите. И помнете или си записвайте. Ще ви помогне да сравнявате всекидневните си постижения. Когато се увеличават малко по малко, определено се увеличава и мотивацията, а от там и количеството изгорени калории.

4. Старайте се да тренирате сутринта. Не едно и две изследвания са показали, че тялото е най-изпълнено с енергия в сутрешните часове (когато се е събудило напълно, разбира се). Метаболизмът сутрин също е най-силен и най-добре усвоява всякакви приети витамини и полезни хранителни вещества.

Нека да горим повече калории – всичко е постижимо

kak da gorim poveche kalorii

5. Оказва се, че приятната компания е един от 9-те начина как да горите повече калории. Тренирайте с приятел/ка. Добрата компания по време на активните ви дейности във фитнеса ви помага по-лесно и качествено да се справите с предизвикателствата.

6. Отделете повече от 30 минути за тренировка (независимо каква). Най-ефективна е тренировка с времетраене от час и 15 минути до 2 часа. Имайте в предвид, че оптималното време за загрявка е 30 минути.

7. Яжте след тренировка. Полезни храни, разбира се. В противен случай ще обезмислите тренировката си. Нахранете изморените мускули и им помогнете да се възстановят. Всяка храна богата на протеини е подходяща за тази цел. И много важно правило – яжте до 2 часа след края на активната ви дейност. Тогава метаболизмът ви все още е забързан и оптимизира приетите храни. Ориентировъчно – 150 до 200 калории са достатъчна закуска за мускулите ви.

8. Поддържайте тялото си добре хидратирано. Дехидратираното тяло може да доведе до умора. Средно по 30 грама вода на килограм телесно тегло са нужни на човек. Не забравяйте да вземете шише с вода със себе си докато горите калории в любимия си спорт.

9. Бъдете мултифункционални. Докато правите клекове, например, включете и гирички в упражнението. Малко ще се качи нивото на трудност на задачката, но е един добър начин да започнете да горите повече калории.

Може да харесате и..


Реклама