Реклама

9 начина за плосък корем без упражнения

korem plosak

Една от женските мечти е постигането на перфектно и стегнато тяло без много усилия. Ето затова ще ви зарадваме с тези 9 начина за плосък корем без упражнения.

Реклама


Много хора са убедени, че това не е възможно, просто защото не са наясно с триковете. Понякога изглежда невероятно в забързаното ежедневие да остава време за редовно спортуване или стриктно спазване на балансирана диета, което да подпомогне стопяването на тези досадни излишни сантиметри около талията.

9 начина за плосък корем без упражнения

plosak korem nachini bez uprajneniq

Постигането на плосък корем без упражнения и диети е нещо напълно възможно, което може да сбъдне мечтите на всяко мързеливо или заето момиче. Ето начини, по които ще си спестите парите за фитнес и ще спечелите повече време за почивка.

korem plosak nachini

1.Изправете се. Може и да се изненадате като разберете, че само коригирането на стойката помага за тонизиране на мускулите. Изправената фигура изглежда по-добре, докато работите върху части от тялото, които биха образували дълбоки гънки, когато са прегънати. Ако имате навика да се прегърбвате, поставете си неща, които да ви подсещат на стратегически места в обкръжението.

voda otslabvane nachini plosak korem

2. Пийте течности. Не го забравяйте, защото колкото и да е лесно, е особено важно. Не позволявайте на тялото ви да обърка жаждата с глада. Доставяйте на тялото си достатъчно течности (без захар, разбира се), за да бъде добре хидратирано и пречистено. Между 2 и 3 литра вода, чай, фрешове и смутита на ден са добро количество.

nachini postigana plosak korem

3. Добрата перисталтика е важна. Това може и да е малко неудобно за обсъждане, но е от изключително значение не само за постигане на плосък корем, но и за общото здраве. Редовното ходене до тоалетната не трябва да се пропуска. Създайте си режим и го правете всяка сутрин или вечер.

qbalka plosak korem

4. Сдъвквайте добре храната. Не забравяйте че е важно не само какво ядете, но и как го дъвчете. Може и да не спазвате правилото за 32 пъти, преди да преглътнете като Мадона, но нека не го правите преди да станат поне 10. Това ще ви предпази от подуване и образуване на газове в стомаха. Отделяйте повече време за дъвкане на твърдата храна и я преглъщайте чак когато конзистенцията на хапката в устата ви стане течна.

iogurt plodove

5. Пробиотиците. Нужно е да поглъщате полезни бактерии, ето защо йогурта е добро предложение за вас. Пробиотиците са чудесни за храносмилането на стомаха и намаляват шансовете от стомашно-чревни проблеми, които от своя страна могат да се окажат пречка към мечтания плосък корем. За да поддържате баланса в тялото си, трябва ежедневно да приемате една порция йогурт или 50 гр. пробиотици от друг източник.

nachini plosak korem bez uprajneniq

6. Разхождайте се. Дори да нямате свободно време за дълги разходки, старайте се да ходите повече пеша. Паркирайте колата по-далеч, използвайте стълбите вместо асансьора, обикаляйте магазините и се старайте поне 30 минути дневно да прекарате движейки се. Погледнете на това не като на физическо натоварване, а като на начин да ускорите метаболизма си.

davka nachin plosak korem

7. Откажете дъвките. Точно както храната трябва да се сдъвче няколко пъти, преди да се преглътне, за да се предотврати навлизането на въздух в стомаха, така и дъвката трябва да се използва като крайна мярка само за освежаване на дъха при нужда. Ако искате коремчето ви да изглежда плоско и привлекателно, трябва да забравите за дъвките. Сдъвчете листо мента вместо нея.

korem plosak nachini postigane

8.Не забравяйте добавките. Има някои хранителни добавки, които освен че са нужни на тялото ви, осигуряват красив вид на корема. Би било благоразумно от ваша страна да добавяте калции, D-glucarate и витамин В комплекс към дневната си дажба. Отчасти, за да намалите нивата на естроген  и натрупването на мазнини около талията.

plosak korem pochivka

9. Почивайте си. Това е най-приятния от всички 9 начина за плосък корем без упражнения. Когато сте под стрес, стероидите и хормоните, които произвежда тялото ви засягат негативно храносмилателната система и предизвикват констипация. Производството на кортизол също допринася за натрупване на мазнини в областта на корема и талията.. Поне за 20 минути на ден правете нещо отпускащо, което намалява напрежението и ви кара да елаксирате. Ще сте доволни от финалните резултати.

Може да харесате и..


Реклама