Реклама

Бързо отслабване с до 3 кг за седмица

бързо отслабване

Ако търсите начин за бързо отслабване за предстоящо важно събитие, предлагаме на вашето внимание този план, с който ще стопите мазнините от проблемните зони за 7 дни и то без да гладувате, да приемате странни добавки или да изключите цели хранителни групи от менюто си. Изисква се малко саможертва и специфична техника, към която лесно ще се придържате, ако изберете упражнения и хранене, които пасват на начина ви на живот. Изберете поне 4 от съветите, които хранителни и фитнес експерти предлагат и ги следвайте стриктно за една седмица. А ако сте силно амбицирани и търсите по-бързи резултати, изберете повече. Колкото повече – толкова повече, нали знаете 🙂

Бързо отслабване чрез следните техники

Пийте предимно вода

Енергийни напитки, плодови смутита, светла бира – всяка чаша от тях съдържа поне 100 калории. Тези напитки не засищат по начин, по който 100 калории, приети от храна, така че са напразни. Някои други течности може да са с високо съдържание на натрий и въглехидрати, което ще накара тялото ви да задържа течности и да се подуе. Водата, от друга страна, съдържа 0 калории и въглехидрати, и съвсем малко натрий, която я прави перфектната напитка за отслабване. И странно, но спомага за отделяне на задържаната вода в организма и повишава метаболизма. Ако ви омръзне да пиете чиста вода, може да добавите лимон и мента към нея.

Забравете за белият хляб и пицата

Отрязването на всички продукти от бяло зърно от менюто  – като бял ориз, спагети и други, ще ви накара да отслабнете в долната част на тялото, защото простите въглехидрати в тези храни причиняват подуване, особено около корема. Те влияят зле на теглото, защото бързо се усвояват, оставяйки ви гладни и по-склонни към преяждане по-късно.  Вместо да ги замените с по-здравословни, но все още подуващи пълнозърнести хлебни изделия, ги заместете с повече зеленчуци през тази седмица. По този начин, пилешкият сандвич става пилешка салата, а чипсът със сос става морковчета със сос. Комплексните въглехидрати от зеленчуците се усвояват по-бавно, така че оставате сити за по-дълго време. И понеже зеленчуците съдържат предимно вода, те също спомагат за изхвърлянето на излишното тегло от задържани течности.

Правете кардио по 30 минути дневно

Всяка тренировка, която ускорява сърцебиенето, гори калории, но ще изразходите повече калории, ако изберете кардио упражнения, които обхващат едновременно множество мускули. Спининг, кардио-кикбокс или boot-camp тренировка – половин час от всяка гори 200-300 калории, докато оформя ръцете, краката и вътрешните мускули, за да стане всичко по-стегнато. Ще изгорите дори повече, ако включите интервали.

Пийте кафе 30 минути преди тренировката

Това е единственото правило, което изключва първото. Също както кафето прави сутрешната ви работа по-продуктивна, така чаша от него (с малко нискомаслено мляко или чисто черно) преди физическите упражнения ще енергизира тренировката ви. По този начин ще изразходите допълнително калории, дори без да осъзнавате, че се натоварвате повече.

Правете по 36 лицеви опори и коремни преси всеки ден

Това ще извае мускулите, а спорта за вас ще бъде в по-опростен вид. Направете 3 серии по 12 повторения от тях всеки ден. А ако държите тежести, докато правите коремните преси, ще изградите още повече мускули.

Спете 30 минути повече през нощта

Този допълнителен половин час сън, независимо дали спите 5 или 8 часа, може да ви освежи достатъчно, за да направите по-добър избор на храна, да не се чувствате сънливи и да мислите да пропуснете фитнеса. Повече спокоен сън ( 7-8 часа са най-добре) също така повишава метаболизма.

Жертвайте едно ядене

Лишаването от някоя глезотийка – като пържените картофки с обяда или шоколадов десерт след вечеря може да ви спести много калории от менюто.

Не позволявайте на камерата да добави няколко килограма

Издайте брадичката напред, дръжте ръцете извън тялото и се обърнете леко на страни към камерата с единия крак напред пред другия.

Отслабвайте с часове

Наистина. Тези ефекти, които ви правят да изглеждате по-слаба не са перманентни, но ще ви помогнат да изглеждате по-привлекателна в най-тесните си дънки за много кратко време.

Яжте сьомга за обяд

Тя е пълна с хранителни вещества за изграждане на мускулния тонус и правят кожата ви здрава и блестяща.

Стойте изправена

Изправеният гръб, отворените назад рамене и глътнатият корем ви прави да изглеждате по-стройна.

Правете клекове и сядания

Културистите използват тази техника преди състезания, защото тя добавя определение на мускулите. Направете 3 сета по 12 повторения с клекове и сядания, за да стегнете коремните мускули, дупето и краката.

Вземете хапчета против газовете в стомаха

Купете едно от онези дъвчащи таблетки, които продават в аптеките, които облекчават подутия стомах, разбият газовите мехурчета в храносмилателния тракт и ви оставят с плосък корем.

Може да харесате и..


Реклама