Реклама

Безплатно сваляне на килограми

Безплатно сваляне на килограми с помощта на бързи и лесни трикове за отслабване.

Обикновено извиненията, които използваме, за да не се занимаваме с какъвто и да е вид спорт се разделят на две категории: липса на време и липса на пари. И според Националният доклад за здравето на жените от 2015 г., тези извинения изглежда се използват от мнозина, защото  62 на 100 от жените не получават достатъчно физически упражнения.

Доказвайки, че когато става въпрос за здравето ни, за нас е необходимо да намерим начини за преодоляване на тези пречки и разчитайки на помощта на някои експерти, ви представяме цял списък с фитнес съвети, които са едновременно бързи и БЕЗПЛАТНИ, за да ви помогнат по пътя към по-здравословен и по-щастлив начин на живот. Вижте само колко са удобни и лесно приложими в ежедневието!

Безплатно сваляне на килограми

  • Ползването на стълбите (за разлика от асансьора) помага да се поддържат здрави костите, ставите и мускулите. Изкачването подобрява аеробния капацитет и изгаря повече калории, отколкото редовното ходене пеша.
  • Ако използвате обществен транспорт, ходете пеша до спирката. Това ще отнеме огромна част от вашите необходими ежедневни 30 минутни упражнения и ще увеличи процента на дневните ви стъпки.
  • Присъединете се към безплатните физически активности в парка – йога,  тай-чи, благотворителни състезания, игри на открито и т.н., свържете се с  местния съвет, за да разберете какво се предлага и да се включите.
  • Ако работите на бюро, опитайте да се раздвижите с клекове от седнало положение. Ставайте от стола и се отдалечавайте от бюрото колкото е възможно по-често в рамките на деня. Не се заседявайте твърде за дълго. Ставайте и се движете нагоре-надолу при всяка пауза и пийте повече вода.
  • Когато става въпрос за упражнения, не забравяйте, че тялото ви е най-добрата част от оборудването за тренировка, което можете да притежавате винаги под ръка. Има много функционални упражнения като лицеви опори, скачане на въже, напади, коремни преси, с които се прави бърза, лесна и безплатна тренировка.
  • Слезте от автобуса една спирка по-рано и ходете допълнително до работа или до дома си. Това е чудесен начин за увеличаване на вашите случайни, но полезни упражнения.
  • Нямате време за спорт?  Защо не изключите телевизора или не използвате рекламните паузи, за да направите няколко клека, подскоци или коремни преси? Лесно ще оползотворите поне 15 минути в непланирани физически упражнения и ще се чувствате доволни от това.
  • Ако обичате да сте подготвени, сложете в колата си чифт маратонки и спортни дрехи. Така всеки път, когато имате възможност да си тръгнете по-рано от работа, може да направите една бърза разходка или кратко бягане преди да се приберете.
  • Опитайте с програма за бягане. Има най-различни онлайн или мобилни приложения, които са безплатни и ще ви помогнат да изградите някаква структура в тичането си. Повечето от тези програми, предоставят структуриран план, музикален фон и треньор. Музиката дори има един ритъм, за да подтикне и съвпадне с всяка крачка.
  • Стълбите и хълмовете са евтин и ефективен начин да се увеличи интензивността на тренировките. Огледайте се за хълмиста местност за разходка или бягане, чийто терен да е малко по-труден. Друга идея е да се намери голям хълм или набор от стълби да си изградите тренировка около него. Например, направете серия от лицеви опори, след това тичайте до хълма или стълбите и се върнете пеша обратно надолу. Когато стигнете до най-кратката почивка от 30 секунди, направете повторение, само че този път променете упражненията – например лицеви опори, клекове, напади и така нататък. Това е една трудна, но безплатна тренировка и ще видите фитнес подобрението си бързо.
  • Създайте свой собствен спортен лагер в задния двор или в местния парк. YouTube е голям източник и практична форма за проучване на упражнения. Правете на открито клякания, напади, подскоци, клек скокове, лицеви опори, планкове и всичко, което можете.
  • Тичането в пясъка е чудесен начин за развитие на стабилизиращите мускули и основните мускулни групи.  Това се дължи на допълнителната нестабилност, която пясъка предвижда. Ако сте наистина запалени по идеята, опитайте в бягане в някоя пясъчна дюна. Редица плажове също предлагат външни спортни зали с барове и структурирани станции за вашата тренировка. Все пак, ако всичко това ви е прекалено много, просто вземете един куп приятелите и играйте вместо това плажен волейбол!
  • Вие ще бъдете изумени от броя на упражненията, които можете да направите с помощта на кърпа. Направете бързо търсене в YouTube и  ще видите, че това е много добро средство за вашата тренировка, а всички ние имаме по една кърпа някъде около себе си. Какво чакате?

 

 

 

източник:beautyheaven.com.au

Може да харесате и..


Реклама