Реклама

Диета с диня

dieta s dinq

Динята е изключителен диуретик, ето защо спазването на 5 дневна диета с диня ще спомогне за детоксикацията на телесните клетки, като ги остави  освежени и подмладени. Ако ви е трудно да спазвате дълъг и специфичен хранителен режими с цел отслабване като 90 дневна диета или строг план като при лунна диета, то в този случай нещата стоят малко по-различно. Лесно е да се спазва динена диета, защото всичко, от което се нуждаете са диня и воля.

Имайте в предвид, че ще похапвате около 500 грама диня с пет приема дневно, но е препоръчително да бъде по-малко, ако успеете да издържите и ако страдате от високо кръвно налягане, намален приток на кръв, нефрит, подагра, бъбречни или чернодробни заболявания и затлъстяване. Не пропускайте да направите консултация с личния си лекар, преди да започнете каквито и да е диети за отслабване.

Диета с диня

Диуретичните и диетични свойства на динята са признати отдавна. Специалистите съветват да се ядат само добре узрели дини, тъй като те съдържат най-много витамини и минерали и са най-малко нитрати, които могат да отровят тялото ви. Тази диета с диня спада към групата на екстремните моно-диети (където е позволено да се яде само един продукт). Поради своя характер, продължителността й не трябва да надвишава 5 дни. През този период ще се стабилизира количеството на натрий в органите ви и като резултат от това ще се отървете от излишната течност и шлаки от тялото си. Динята е източник на вода и фибри, което е идеалено за поддържане на добра храносмилателна функция. Подходяща е за хора с диабет, защото е с ниско съдържание на въглехидрати и захари.

Ето едно примерно меню:

Закуска:

Ден 1: една чаша кафе или чай, 2 пълнозърнести бисквити, едно кисело мляко и един резен диня.

Ден 2: една чаша кафе с обезмаслено мляко, едно парче пълнозърнест тост, леко намазано със сирене.

Ден 3: една чаша кафе или чай, едно парче пълнозърнест тост или една бисквити, 2 филии шунка или пуешко месо, 1 резен диня

Ден 4: една чаша чай, 2 пълнозърнести бисквити, обикновено кисело мляко и едно парче диня.

Ден 5: една чаша кафе с обезмаслено мляко и без захар, 2 пълнозърнести бисквити и един резен диня.

Междинна закуска:

Ден 1: една печено телешко филе, 1 пастет от броколи или друг зеленчук, 1 супена лъжица. зехтин и 1 кисело мляко, без захар.
Ден 2: една чиния с варено карфиол, 2 печени пилешки бутчета и една кисело мляко, без захар.
Ден 3: печени скариди или една порция риба, гъби на скара или чиния със зеленчуци и едно кисело мляко.
Ден 4: една печено телешко филе, една порция от пълнозърнест ориз и едно кисело мляко.
Ден 5: тиква и моркови на пюре, една порция пилешки гърди на скара и едно кисело мляко.

Следобедна закуска:

Същата като сутрешната, като може парчето диня да ги направите на сок.

Вечеря:

Ден 1: печена мерлуза, едначиния  сотиран артишок с чесън, 1 резен диня.
Ден 2: една купа зеленчукова супа без мазнина, едно парче печена риба с лимон, един резен диня.
Ден 3: филе на скара, една зеленчукова салата с една супена лъжица зехтин, един резен диня.
Ден 4: зеленчуково пюре,  една мексиканска царевична питка, изпълнена с аспержи или спанак, едно парче диня.
Ден 5: една чиния с пюре от праз с малко настъргано сирене, печена хек филе, едно парче диня.

В идеалния случай трябва да се опитате да консумирате около 450 грама за всеки 5 кг телесна маса. Ако започнете да се чувствате дискомфортно още след първия ден на диетата, незабавно я прекратете и се консултирайте с вашия личен лекар, ако състоянието ви започне да се влошава. Ако се чувствате добре на втория ден от динената диета смело продължете до края. Възможно е да отслабнете с до 3 килограма през тези 5 дни.  След това продължете с олекотената версия на тази вкусна диета за още 10 дни. Ето и менюто за нея:

Закуска – 1 купичка овесена каша с едно парче сирене

Междинна закуска – 500 грама диня

Обяд – 170 грама риба, телешко или пилешко с една чиния  зеленчукова салата.

Вечеря – диня ( по 0.450 грама за всеки 13 кг телесно тегло)

След общо 15 дни на тази вкусна диета с диня може да отслабнете с 6-7 килограма. Опитайте я – тя е толкова вкусна и лесна за спазване.

източник:healthy-dietpedia.com

Може да харесате и..


Реклама