Реклама

Диета с кисело мляко

диета с кисело мляко

Диета с кисело мляко тайната на французойките за красива фигура

Предимствата на тази диета с кисело мляко са открити от французойките. Ако вече сте спазвали 90 дневна диеталунна диета,  японска диета,  протеинова диета или диета японско чудо, но резултатите не са се задържали за дълго или просто не са съдържали подходящият хранителен режим за вашето тяло, може да пробвате тази. Лесно преносимо, хранително и вкусно, киселото мляко също може да помогне за загуба на теглото.

Българското кисело мляко отдавна е известно с полезното си въздействие върху човешкото здраве. Кремообразната млечна храна отдавна е част от средиземноморската, индийската и френската диети. Според Мирей Джулиано, автор на най-продаваната книга “Френските жени не напълняват”, именно киселото мляко е една от френските тайни за контрол на теглото.

Диета с кисело мляко

Киселото мляко може да изгаря мазнините и да насърчава загубата на тегло. Нищо чудно, че го обичаме във всичките му видове – с плодови вкусове и различен процент на масленост. Под формата на айрян, като съставка за сос или вариант за здравословна закуска или десерт ( с плодове ). То е идеалната храна, защото е с високо съдържание на калций, има въглехидрати, белтъчини и мазнини, които са това, което трябва да има във всяка храна.

Повечето французойки консумират по една – две кофички кисело мляко дневно – предимно вечер или след тренировка. Здравните специалисти отдавна препоръчват млечни продукти и други богати на калций храни, помагащи ни да запазим костите и зъбите си силни, както и за предотвратяване на остеопорозата. Няколко скорошни проучвания дори са установили, че е възможно отслабване с кисело мляко, ако се предпочитат нискомаслените видове и тези без добавена захар.

В една купичка кисело мляко има 100 калории, 300 мг калции, 10 грама протеин и почти никакви мазнини. Освен че съдържа витамин В, то способства за подсилване на имунната система и общото здраве. Яденето на органично кисело мляко с живи култури добавя “добри” бактерии към вашия чревния тракт и насърчава здравословна среда в организма, която да се пребори с “лошите” бактерии.

Има много начини, по които може да се включи киселото мляко към всеки хранителен режим. За закуска – купичка мляко с пресни плодове и лъжица мед или с овесени ядки е добър избор. Може да се използва и като съставки за смути, ако се прибави в блендер, заедно с шепа плодове и няколко кубчета лед. Замразено кисело мляко може да ви разхлади вместо сладолед в горещите дни, като ще ви спести излишни калории. Освен това, може да влезе в състава на предястия, студени супи, дресинг, десерти и сосове, като замени майонезата и сметаната. Хитрите домакини добавят кисело мляко като заместител на олиото и маслото в тортите и мъфините, за да намалят калоричното им съдържание. То прибавя обем, влажност и аромат, но не и калории в десертите.

Ето и една примерна диета с кисело мляко, която обещава загуба на 3 кг за 3 дни:

Първи ден 

Закуска – чаша нискомаслено кисело мляко с пресни плодове или с овесени ядки

Обяд –  порция задушени зеленчуци в зехтин и варен ориз + плодово кисело мляко за десерт

Вечеря – салата с моркови или шунка, смесена с малко кисело мляко

Втори ден

Закуска – салата от краставици с кисело мляко

Обяд – печено в зехтин пуешко месо с гарнитура домати, гъби и чушки, смесени с малко кисело мляко

Вечеря – горски плодове с кисело мляко

Трети ден

Закуска – микс от сирене, ябълки, канела и сол с кисело мляко

Обяд – рибно филе със салата, краставици и кисело мляко ( по желание може да се добави и горчица )

Вечеря – 100 грама паста  с нарязани чушки и едно варено яйце, с малко кисело мляко на вкус

Може да харесате и..


Реклама