Реклама

Диета за бързо отслабване

диета за бързо отслабване

Следвайте тези съвети и ви гарантираме, че с тази диета за бързо отслабване ще свалите излишните сантиметри и килограми от проблемните области на тялото си. Този хранителен план съдържа по 1200 дневни калории и след 7 дни и редовни физически упражнения ще се почувствате по-леки и енергични. Ето менюто за всеки ден от седмицата, което трябва да се спазва стриктно, ако искате да има резултат.

Диета за бързо отслабване

Ден 1

Закуска  – 3/4 чаша трици, 1 банан, 1 чаша нискомаслено прясно мляко

Обяд – сандвич от малка пълнозърнеста питка, 85 грама пуешки гърди, 1/2 печена чушка, 1 ч.л. лека майонеза, горчица и лист маруля

             –  1 пръчка непълно обезмаслено сирене моцарела

             –  2 кивита

Вечеря – 120 гр. печена  писия или морски език

               – 2 нарязани домата, поръсени с 2 с.л. настърган пармезан  и запечени до златисто

               –  1 чаша варен кускус

                – 1 чаша  броколи

                –  1 чаша пудинг без мазнини

Ден 2

Закуска – смути от  чаша замразени плодове, 1/2 банан и 230 мл обезмаслено мляко

                – 1/2 мъфин без пълнеж или малка кифла с 1 ч.л. нискомаслено краве масло

Обяд      – 1 чаша зеленчукова супа

                 – 1 вегетариански бургер в малка пълнозърнеста питка със салца и маруля

                 – 170 грама лек йогурт

                 – 15 гроздови зърна

Вечеря   –  120 гр. печени пилешки гърди

                 – 1/2 чаша вегетариански печен боб

                 – 3 малки сварени домата с 1 с.л. леко масло и щипка копър

Ден 3

Закуска- 1/2 чаша овесени ядки с 3/4 чаша нискомаслено мляко, загряти в микровълновата

                – 1/2 ябълка  с 1 чаена лъжичка мед; и щипка канела

Обяд   – пилешка салата, приготвена от 120 грама печени пилешки гърди с 1/4 чаша нарязано червено грозде, 1 с. л. нарязани бадеми, 1 с.л. лека майонеза и 1 с.л. нискомаслена сметана, сервирани върху маруля.

                – 1 банан

Вечеря – 120 грама задушени скариди

               – 1 печен картоф, покрит с 3 с. л. салса

               – 3 чаши спанак, задушен

Ден 4

Закуска- 1/2 кифла с 1/2 чаша нарязана ябълка и 30 грама настъргано нискомаслено сирене

                – 180 гр. нискомаслен йогурт с 1 с.л. нарязани бадеми

Обяд      – 1 чаша доматена супа

                – сандвич от 1 малка пълнозърнеста питка, 85 гр. печено говеждо месо, 1 ч.л. горчица с хрян, 1                                  нарязан домат и маруля

                – 1 чаша сурови зеленчуци

                –  1 круша

Вечеря- 85 гр. задушена сьомга

               – салата от 1 1/4 чаша зелева салата микс и 2 стръка зелен лук и 2 с.л. нискомаслен дресинг

               – 3/4 чаши сварен кафяв ориз

                – 1/2 чаша ананасов компот с парчета плод

Ден 5

Закуска- 1 чаша зърнена закуска, 1/2 чаша плодове, 1 с.л. нарязани бадеми, 230 грама обезмаслено мляко

Обяд      – кесадиля от 1 малка пълнозърнеста тортиля 1/4 чаша боб, 30 гр. настъргано нискомаслено сирене                        или извара, които затоплите за 45 секунди в микровълновата

                – 1/2 чаша извара с 1/2 чаша парчета от мандарина

                 – краставица

Вечеря- 85 гр. печено свинско филе

              – 1 чаша парчета от печена жълъдова тиква, смачкани с щипка канела

              – 2 до 3 чаша зелена салата с 2 с.л. обезмаслен дресинг

              – 1/2 чаша обезмаслен ванилов замразен йогурт с 1 чаша плодове

Ден 6

Закуска- 1 препечена замразена гофрета, намазана с 1 с.л. фъстъчено масло и 1/2 нарязан банан

               – 230 гр. обезмаслено мляко

Обяд     – Пита  с риба тон, приготвена от 1 малка пълнозърнеста питка, 60 гр риба тон , 1 с.л. лека майонеза  горчица, резени краставица и лук

               – 10 малки моркова

               – 170 гр. лек йогурт с 1/2 банан

Вечеря- 3/4 сварен кафяв ориз, 1/2 чаша царевица, 60 гр. печено пуешко, 1/3 чаша салца  и 1/4 чаша бобена   салата, смесени и затоплени като ястие

               – 3 чаши спанак, задушен

               – 1 средно голяма ябълка

Ден 7

Закуска – 1/2 кифла с 30 гр. нискомаслено сирене, 1 натязан домат, 1/2 чаша задушен спанак и 1 яйце на очи

                – 1 грейпфрут

Обяд     –  салата от  1/2 чаша черен боб от кутия, 1 нарязана печена чушка, червен лук и 1 ч.л. оцет, сервирани                   върху маруля

               – 1 малка пълнозърнеста питка

               – 1 круша

Вечеря –  85 гр. печена фланг пържола

               – 1 печен сладък картоф с 1 ч.л. леко масло

               – 1 чаша тиквичка на пара

               – 1/2 чаша парчета ананас в сок

Може да харесате и..


Реклама