Реклама

Еднодневен детокс план

еднодневен детокс план

Опитайте този еднодневен детокс план, ако сте прекалили с храната предния ден или имате нужда от стимулиращо насочване в правилната посока. Подобрете здравословното си състояние и пречистете организма си още сега.

Реклама


Не е нужно да почивате през целия ден и може да го изпълните през всеки един работен ден, просто се придържайте стриктно и бъдете дисциплинирани поне за един ден. Бонусите са само за вас.

Еднодневен детокс план за пречистване от токсини

еднодневен детокс план

Сутрин

  1. След събуждане – ползите от лимоновия сок са много, така че започнете деня с чаша топла вода с прясно изцеден лимонов сок в нея. Освен че ще подсили тялото ви с витамин С, тази напитка ще стимулира храносмилателния ви тракт. Не забравяйте да пиете много вода през целия ден – хидратацията е ключът към добрата детоксикация.
  2. Преди закуска – по време на еднодневен детокс план спортните тренировки не са препоръчителни, но от друга страна е важно са се поддържа тялото топло и да се засили притока на кръв. Ако се чувствате мудна, няма по-добър начин да се разсъните от малко нежна и освежаваща  йога. Тези упражнения ще ви заредят с енергия за целия ден.
  3. Закуска – пригответе се за един успешен ден, като закусите с нещо, което ще ви засити, но без да остави усещане за тежест в стомаха. Може да си направите здравословно нискокалорично смути, овесени ядки или нещо друго, богато на фибри.
  4. Кафе пауза преди обяд – добре е да замените кафето със зелен чай, докато спазвате своят пречистващ еднодневен детокс план. Той е богат на антиоксиданти и засилва метаболизма. Ако огладнеете преди обяд, вземете една богата на фибри и пектин ябълка или малко цедено мляко с шепа боровинки.

След обяд

  1. Почивки – използвайте времето, за да се грижите за здравословното състояние на тялото си. Правете чести почивки и се движете повече, доколкото ви е възможно. Ставайте често от стола и на всеки 20 минути правете кратки обиколки около работното място.
  2. Обяд – може да избегнете следобедния мързел, като хапнете нещо леко за обяд. Ако сте планирали деня си, може да си носите детокс супа, приготвена предварително по специална рецепта или зелева салата с много фибри. Хранете се на място, различно от вашето работно, оставете телефона на страна и се фокусирайте върху храната си. След като приключите с обяда е добре, ако имате възможност за кратка разходка.
  3. Време за следобедна закуска – ако усещате, че ви трябва нещо, което да ви държи сита до вечеря, може да изпиете едно зелено смути или фреш. Тези пресни гъсти напитки незабавно ще повишат енергията ви и ще ви накарат да  почувствате, че сте направили нещо наистина добро за тялото си. Да не говорим и че са пълни с жизнено важни витамини.

Вечер

  1. Преди вечеря – преди да се приберете и да седнете пред телевизора, намерете начин да се погрижите за себе си. Чудесен начин за детокс е да ви направят цялостен масаж или да прекарате време в сауната. И двете неща ще помогнат да се намали напрежението в тялото и ще предложат облекчение за болките в мускулите или ставите.

 2. Вечеря – това е перфектното време за релакс и здравословна вечеря, пълна със свежи зеленчуци и постни протеини. Седнете на масата и отделете време да се насладите на храната си. По този начин ще се фокусирате върху нея и няма да го правите безсмислено, без да осъзнавате какво правите, както когато се храните пред телевизора.

  3 .  След вечеря – един от най-добрите начини за пречистване на тялото от токсини и стрес е да се наспите качествено и достатъчно. Сънят е свързан с възстановяването на организма, с отслабването му, понижаването на нивата на стрес и цялостното добро здравословно състояние. Ето защо се пригответе за сън с релаксираща вана или душ и изключете всички технологии. Дайте си време за възстановяваща почивка през цялата нощ.

Може да харесате и..


Реклама