Реклама

Ефективни упражнения за стегнати бедра

упражнения за стегнати бедра тяло

С тези упражнения за стегнати бедра ще успеете да тонизирате мускулите и ще подобрите общото физическо състояние на тялото. С помощта на тези лесни комбинации от движения, ще се почувствате по-уверена, носейки къси панталонки или поли през летния сезон.

Реклама


Мотивирайте се с доза хубава музика и се пригответе да влезете в кожата на новото си тяло.

Ефективни упражнения за стегнати бедра

упражнения за стегнати бедра крака мускули

С тези няколко упражнения за стегнати бедра бързо и сравнително лесно ще подобрите състоянието на мускулите си. Облечете удобни дрехи преди да се заемете с изпълняването им. Анцуг или клин са препоръчителни. Удобството на тялото е от голямо значение. Хидратирайте добре тялото си поне един час преди началото на тренировката. Не пийте вода по време на изпълнението им, защото ще ви стане тежко на стомаха и ще се затрудните.

Упражнения за стегнати бедра и по-красиво тяло

упражнения за стегнати бедра топка

Включете гумената топка по пътя си към по-добре оформените крака с тези упражнения за стегнати бедра. Топката е чудесен начин да добавите малко повече адреналин към обичайните движения, които понякога доскучават и на най-големите спортисти. Тайната се крие във факта, че за да я задържите, трябва да използвате повече мускулни групи. Упражнението е основно насочено към стягането на вътрешните мускули на бедрата. Застанете на една страна на пода и захванете топката, както е показано на снимката и я движете във въздуха нагоре и надолу. Направете 3 серии по 10 повторения.

упражнения за стегнати бедра напади клек

Нападите са едни от доста ефективните упражнения за стегнати бедра. Направете лек разкрач, както е показано на снимката. Хванете ръцете си, присвити в лактите, едната трябва да е в юмрук. Дръжте ръцете си пред гърдите по време на упражнението. Ще ви помогнат да останете в балансирана стойка. Плъзнете единия си крак встрани. След това приклекнете леко, все едно искате да седнете. Ще усетите натоварването след няколко повторения.

упражнения за стегнати бедра крака поза

Това упражнение за стегнати бедра може би ви напомня за видеоклиповете на Клаудия Шифър или Джейн Фонда от 80-те и 90-те. И така да е, заслужава си да го пробвате. В тази поза и движения са включени всички мускули от групата на вътрешните бедра. Легнете на една страна и свийте в коляното напред горния си крак. Целта е да започнете да повдигате долния крак нагоре. Старайте се торса да остане неподвижен.

упражнения стегнати бедра гири

Повдигането на гири в съчетание с клекове са едно от ефективните упражнения за стегнати бедра. Клековете успяват добре да оформят седалищните мускули, докато тежестта на гирите работи добре за стягането на ръцете. Ето го и резултатът 2 в 1.

упражнения стегнати бедра гири клек

Разнообразете с напади на една страна с гири в ръцете. Клекът на една страна с разтворени бедра, помага за оформянето на вътрешните мускули. Старайте се да запазите изпънатия крак сравнително прав. Гирите служат за увеличаване на теглото, навеждайки се така съпротивлението ще стане по-голямо като сменяте позата.

Може да харесате и..


Реклама