Реклама

Ефикасни упражнения за стегнат корем

efikasni upravneniq za stegnat korem

Ако сте позагубили добрата си форма през студените месеци, това не трябва да ви притеснява, защото разполагаме с комплекс от ефикасни упражнения за стегнат корем.

Реклама


За постигане на най-добри  резултати, изпълнявайте движенията поне пет дни в седмицата. Направете ги последователно според програмата, а ако искате бърз и видим ефект, след това повторете още веднъж или два пъти. Съвсем скоро ще разхождате гордо плоското си коремче на плажа.

Ефикасни упражнения за стегнат корем

uprajneniq efikasni stegnat koremНай-хубавото, на тези ефикасни упражнения за стегнат корем е това, че може да ги изпълнявате почти навсякъде, защото не изискват определено оборудване или условия.

Упражнение 1 : Клякане и протягане

Заемете поза с крака, леко разтворени на ширината на раменете и стъпала, които сочат напред. Приклекнете, сякаш зад вас има стол, на които ще седнете. Тежестта и напрежението трябва да се усещат в петите. Внимавайте, пръстите на краката ви да не задминат линията на коляното, докато клякате. Докато сте в поза клек, протегнете ръцете си високо изправени над главата. Задръжте за момент и се изправете, като отпуснете ръцете си покрай тялото. Направете 15 повторения с клякане и изправяне.

stegnat korem  efikasni upravneniq

Упражнение 2 :Лицеви опори със завъртане

Легнете по корем на пода. Повдигнете тялото си като за лицеви опори, но вместо да спускате надолу, извийте лявата си ръка и се протегнете към тавана. Върнете я на пода, заемете изходна позиция и повторете с дясната ръка. Повторете упражнението 15 пъти.

uprajneniq stegnat korem efikasni

Упражнение 3 : Сядане под формата на V

Легнете по гръб и отпуснете. ръцете до тялото си. Вдигнете стъпалата си така, че да образуват ъгъл от 45 градуса.  Повдигнете горната част на тялото и се опитайте да достигнете коленете си. Дръжте ръцете разтворени на широчината на раменете. След това бавно се отпуснете и легнете назад. Нека само гърбът ви да се отпусне на пода. Главата, раменете и краката не трябва да докосват пода. Повдигайте и отпускайте ръцете и краката 25 пъти.

efikasni upravneniq stegnat korem

Упражнение 4 : Коремни преси

Легнете на пода и поставете ръцете си зад главата. Сгънете коляното на левия крак към гърдите, като повдигнете към него срещуположният лакът на дясната ръка. Легнете отново и направете същото упражнение с десния крак и левия лакът. Повдигайте горната част на гърба си колкото е възможно нагоре. Повторете 25 пъти.

efikasni uprajneniq korem stegnat

Упражнение 5 : Повдигнете краката

Легнете на пода и положете ръцете до тялото си. Съберете глезените и повдигнете краката към гърдите си. Напрегнете коремните мускули и се опитайте да повдигнете тялото си колкото се може нагоре. Върнете в изходна позиция. Повтаряйте в продължение на 1 минута.

efikasni upravneniq stegnat korem

След като изпълните всички пет упражнения от програмата, починете си за минута – две и лягайте отново на постелката. Направете ги поне още веднъж. Ако сте упорити и дисциплинирани, резултатите няма да закъснеят!

Може да харесате и..


Реклама