Реклама

Фитнес съвети за майки

фитнес съвети за майки

Полезни фитнес съвети за майки, които са заети, но искат да бъдат в добра форма. Знаем, че след смяната на пелени, нарушения сън, готвенето и чистенето, които съпътстват ежедневието на жените с малки деца, физическите упражнения вероятно са последното нещо, за което искат да помислят. Но все пак здравето е важно и трябва да се поддържа с определено внимание. И ако искате да сте достатъчно способни да си играете с вашето мъниче, трябва да се погрижите и за себе си. Ето няколко съвета, които лесно ще успеете да следвате.

7 фитнес съвети за майки

  1. Създайте си семейна тренировка

Ако ви е трудно да отделите време за определена програма с упражнения, защо не си измислите семейна такава? Туризъм, ходене, скачане, тичане, стречинг, йога – има толкова много възможности за съчетаване на времето със семейството и физически упражнения. Няма да имате повод за извинение, че днес сте пропуснали да се пораздвижите. Подобрете общото здраве на любимите си хора и подобрете формата си. Семейните тренировки са един от най-добрите начини от сега да осигурите по-добро здраве на децата си.

      2.  Наслаждавайте се на времето за тренировка, когато имате възможност

Ако децата ви посещават курсове или уроци по танци, рисуване или музика, не стойте просто в чакалнята, докато стане време да ги приберете. Така пропилявате ценно фитнес време. Започнете упражненията, като излезете на вън и загреете с малко бягане. каране на колело или ролери. Или просто се разходете. И когато стане време децата да излязат след края на заниманията си, вие ще знаете, че сте оползотворили  времето си правилно.

     3.  Придържайте се към здравословните храни

Приготвянето на здравословни неща за хапване на вас и децата ви е един от най-важните фитнес съвети за майки. С правилно хранене ще останете в добра форма и ще осигурите на тялото си всички необходими хранителни вещества. Понякога мислите повече за това с какво храните децата и се грижите за питателното им меню, като забравяте за своето. За из път си приготвяйте пресни плодове, зеленчуци, салата или кисело мляко, вместо да грабвате опакована готова храна с транс мазнини и захари. Когато сте подготвени с нещо здравословно в чантата, по-трудно ще се изкушите да го замените с нещо калорично, което набързо да излапате, за да задоволите глада си.

    4.  Пригответе си салата за из път

Преди да излезете си пригответе храна от в къщи и докато всички се чудят какво да обядват, вие просто извадете кутията и си хапнете спокойно. Може да си правите разнообразни салати всеки ден, за да не ви омръзват, но не забравяйте да слагате в тях ядки, плод зелени зеленчуци и лек дресинг. Една здравословна порция ще ви даде нужното гориво, с което да имате достатъчно енергия да посрещнете предстоящите задачи за деня.

    5.  Включете мъника в тренировката

Ако прекарвате всеки ден с детето си, може да го използвате в упражненията си. Потичайте, докато бутате количката и не забравяйте да прибавите и силова тренировка на количка с клекове и напади в програмата. Може да спортувате в парка, докато мъничето ви се радва на свежия въздух и красивият пейзаж.

   6.  Разходка в мола

Направете си страхотна тренировка, докато се разхождате с бебешката количка из мола. Ако пристигнете рано, преди да стане много оживено, ще можете спокойно да направите няколко обиколки и да разгледате витрините за евентуални по-късни покупки същевременно.

   7.   Намерете баланс в живота си

Намирането на баланс в живота е едно от най-големите предизвикателства за много майки. Като жена с деца, вие лесно може да се изгубите сред ежедневните си задължения в грижи за  малчуганите. Опитайте да бъдете по гъвкава с графика си и намирайте пролука в него за малко спорт при първа възможност. Рано сутрин, преди да е започнала цялата “лудница” е предпочитано време за повечето жени. Вие сте ролеви модел и не забравяйте да показвате на наследниците, че здравословното хранене и спортуването са важни за пълноценен начин на живот.

Може да харесате и..


Реклама