Реклама

Формула на перфектната закуска за отслабване

перфектната закуска за отслабване

Знаете ли коя е успешната формула на перфектната закуска за отслабване ? Първото хранене за деня е много важно и в него трябва да присъстват всички правилни съставки, които ще ви осигурят бодрост и добро здраве, а освен това и ще помогнат за редуциране на теглото. Няма ли да е чудесно да сваляте килограми, без да лишавате тялото си от есенциални компоненти!

Има няколко неща, на които трябва да обърнете внимание, когато седнете да хапнете сутринта. А ако сте от тези, които обикновено нямат време или апетит рано сутрин, по-добре да преосмислите този лош навик. Сега ще споделим с вас тайните на идеалната закуска, с която ще се чувствате здрави и заредени с енергия , а излишните мазнини ще се топят.

Формула на перфектната закуска за отслабване

Въглехидрати

Обикновено сте свикнали да ги избягвате, но всъщност 45-55 % от калориите в закуската ви трябва да идват от тях. Което с други думи означава, че трябва да консумирате 40-55 грама от тях, но се уверете източниците им да бъдат плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни, а не сладки преработени храни.

Калории

Като стана въпрос за въглехидратите и за това, че от тях трябва да приемате половината от калориите в закуската е добре да уточним, че става въпрос за 150-200. Общото им количество в  цялата закуска трябва да не надвишава 350-400, ако искате да отслабнете.

Протеин

15-20 % от закуската ви трябва да бъде съставена от протеини. Може да си ги набавите от яйцата, соята, млечните продукти, ядките, семената, пълнозърнестите храни и други източници. Приемът на 20 грама протеин със закуската е наистина здравословен начин да стимулирате отслабването.

Мазнини

Вярвате или не, но трябва да приемате мазнини в рамките на 10-15 грама, като ги добавите в 35% от калориите в закуската си. Това е доста, така че е препоръчително да ги получите от ядки, масла, семена или авокадо. Гуакамолето звучи интересна опция за закуска. Стойте далеч от бекона, защото няма как да ви помогне в борбата с излишните килограми.

Фибри

25 грама на ден е препоръчителното количество 25 % от тях е добре да се приемат със закуската. Това включва 6 грама от плодове и зеленчуци, пълнозърнести храни, ядки, семена, авокадо, ленено семе и други. Освен в борбата с килограмите, това ще помогне и с проблема с констипацията.

Захари

В здравословната закуска трябва да има 36 грама натурални захари, от които 6 грама може да са от добавени захари. Не надвишавайте дозата от 1,5 чаена лъжичка на ден. За да постигнете по-добри резултати се придържайте към консумацията на плодове, в които има натурална захар.

В заключение ще кажем, че най-важният съвет, които трябва да спазвате е времето на консумация на закуската. Добре е това да се случва максимум един час след събуждане. Е, след като си измиете зъбите, разбира се. Ако не ви се яде цялата порция, изяжте половината 30-40 след ставане, а след час остатъка от закуската. Ако спортувате сутрин, не го правете на пълен стомах. Хапнете въглехидратите преди тренировката, а протеините след това.

Може да харесате и..


Реклама