Реклама

Грешки при отслабването

грешки при отслабването

Дори и ако спазвате фитнес рутина и предпочитате здравословните храни за намаляване на теглото, може да не видите ефекта, на които се надявате, защото допускате някоя от тези грешки при отслабването. Тези навици определено ще подобрят здравето и тонуса ви, може да ви подразни факта, че  стрелката на кантара не помръдва наляво. Ако това ви звучи познато или искате да сте на ясно с тези препятствия, които може би заставят на пътя ви към постигането на желаната фигура, четете на долу.

25 грешки при отслабването

  1. Не пиете достатъчно вода.  Освен че ви поддържа хидратирани, водата преди ядене спомага за контролирането на порциите и отслабване. Консумирането на храни с високо водно съдържание като плодове и зеленчуци засища по-бързо, като по този начин води до поглъщане на по-малко храна. Според скорошно проучване пиенето на студена вода ускорява метаболизма и намалява глада за сладко. Ето ви чудесни причини да пиете много вода през целия ден.
  2. Смятате разхождането на кучето или прибирането пеша за достатъчно движение. Нужни са поне 30-минутни интензивни упражнения, които да ускорят пулса.
  3. Прекалявате със здравословните храни. Дори полезни храни като ядките, авокадото, зехтина и тъмния шоколад не са лишени от калории, така че не прекалявайте с количествата.
  4. Правите само кардио.  Сменяйте и редувате програмите с физически тренировки.
  5. Тренирате на празен стомах. По този начин топите мускулите, а не мазнините.
  6. Партньорът ви се храни нездравословно. По този начин ви изкушава с калорични прегрешения.
  7. Изключвате цели хранителни групи.  По този начин може да изпаднете в хранителен дефицит.
  8. Не спите достатъчно.  По този начин се изтощавате и ядете повече.
  9. Не ядете достатъчно зеленчуци. Те са пълни с фибри, хранителни вещества и малко калории.
  10. Ядете на крак. Това няма да ви спести чак толкова време, но ще доведе до безсмислено и неосъзнато приемане на калории.
  11. Носите широки и големи дрехи. Те прикриват несъвършенствата ви и не ви карат да желаете да се освободите от тези паласки или изпъкналото коремче.
  12. Не спазвате стриктно хранителния си план и се поддавате на изкушения от време на време.
  13. Не можете без сосове, готови подправки и заливки. В тях има много калории, захар, консерванти и сол.
  14. Не закусвате.
  15. Не контролирате големината на порциите.
  16. Ядете без да мислите.  По този начин се засищате по-бавно и ядете повече калории.
  17. Не режете храната си на хапки. Колкото и детинско да ви звучи това, последни проучвания установиха, че по този начин малките порции са по-засищащи.
  18. Продължавате да пиете газирани и подсладени напитки.
  19. Не се храните достатъчно. По този начин забавяте метаболизма и може да огладнеете зверски вечерта.
  20. Не се забавлявате. Стресът забавя отслабването и ви кара да ядете повече вредни храни, така че намирайте време за забавление, за да освободите напрежението.
  21. Прекалявате с обезмаслените или храните с ниско съдържание на калории. Понякога те са пълни с  повече захар, натрии или химически добавки, които производителят е сложил, за да компенсира вкуса.
  22. Не водите записки с храните, които консумирате през деня.
  23. Вечеряте навън. Разнообразието в менютата е голямо, а калоричната стойност на ястията е мистерия.
  24. Никога не се засищате. Превишаването с до 600 калории от време на време няма да се отрази на фигурата ви, ако се придържате към здравословно хранене в дългосрочен план.
  25. Ядете грешните за след тренировката храни. В сайта на LAZARA може да намерите списък с правилните неща за похапване след интензивни физически упражнения.

 

Може да харесате и..


Реклама