Реклама

Хранителен режим за отслабване

хранителен режим за отслабване

Идеалният хранителен режим за отслабване.

Почти всички жени поне веднъж в живота си са спазвали диети за отслабване, правили са интензивни упражнения за отслабване или са разчитали на бързия ефект на чудодейните хапчета за отслабване, когато са имали нужда да се отърват от няколко нежелани излишни килограми. С течение на времето разбират, че когато свърши дадената стриктна диета за отслабване и възвърнат старите си хранителни навици, това е предпоставка отново да се сдобият с нежелани мастни натрупвания по тялото.

За да се получи едно здравословно и трайно отслабване е необходимо да се спазва редовен хранителен режим, който за разлика от всички диети за бързо отслабване помага на организма да се пречисти и постепенно да се освободи от всичко ненужно. Тези хранителни режими за отслабване трябва да се превърнат в начин на живот и да не бъркат с краткотрайните и вредни за здравето диети. Вижте кои са най-добрите рецепти за отслабване, ако искате трайно стопяване на мазнините и здраво, бодро тяло.

Хранителен режим за отслабване

Ако целта ви е отслабване на цялото тяло или на определени зони от него, трябва да знаете, че това може да се постигне не с много усилия, а с много мисъл. Специалните трикове за отслабване могат да направят разликата между усилия и резултати. Прибавете някои от тези хакове към рутината си и ще започнете да виждате забележими резултати, постигнати с минимално положен труд.

Приготвяйте си предварително опаковки със съставки за смути. Често времето и подготовката на съставките за протеиновото смути могат да ви накарат да прескочите тази полезна напитка. Ето защо може да си приготвите индивидуални пликове с измити и нарязани плодове и зеленчуци, които да съхранявате във фризера и да извадите лесно и бързо, след което да изсипете в блендера.

Пропуснете пастата от менюто си и я заместете с повече зеленчуци. Когато намалите приема на въглехидрати и увеличите хранителната стойност на това, което слагате в чинията си, не е нужно да спазвате стриктни хранителни режими за отслабване. Спагетите от тиквички или моркови са не по-малко вкусни.

Пригответе си салата за работа и хапнете нея, вместо каквото и да е калорично и ненужно за вашето отслабване. Ако нямате време сутрин, направете я вечерта и я затворете в кутия. Оставете в хладилника и не забравяйте да я вземете с вас на сутринта.

Замразете зеленчуците си разумно. Ако не ви се мият листни зеленчуци всяка вечер или се притеснявате да не се развалят заради малката им трайност, вземете формички за лед или кутии за замразяване на бебешка храна и ги използвайте. Сложете всички листа в блендера и излейте пюрираната с малко вода смес. Замразете и добавяйте по едно кубче към всяко зелено смути.

Спестете си калории и мазнини, като замените маслото с ябълково пюре, когато готвите.  Ако в рецептата се изисква половин чаша масло, просто го заместете с половин чаша ябълков сос.

Замразете и яйцата. Ако сутрин приемате протеини, за да поддържате енергията си, но понякога се оказва, че яйцата са свършили, използвайте този трик – просто разбийте една дузина яйца и ги изсипете в дози за мъфини или във формички за лед. Може да ги използвате до 6 месеца след това.

Трикът със замразяване на пюрираната храна не е само за бебетата. Пасирайте пресни зеленчуци като зелен фасул, тиквички, както и моркови, изсипете ги във формички и ги замразете. Не забравяйте да ги добавяте към супи и сосове за увеличаване приема на фибри и други хранителни вещества.

Добавяйте тофу към смутито си.  С този трик печелите двойно, защото това ще направи консистенцията на напитката супер кремообразна, а също така ще добави протеини и фибри към нея, които ще ви държат сити през цялата сутрин.

Също така, защо да добавяте обикновени ледени кубчета към напитките си, когато може да бъдат приготвени от неподсладено бадемово мляко? С тях ще повишите приема си на калции и протеини.

Подгответе си предварително “мокри закуски”. Всеки път, когато ви се хрупа нещо, докато гледате телевизия, вместо чипс извадете платото с нарязани и аранжирани плодове и зеленчуци от хладилника. Дръжте го на нивото на очите, за да ви напомня за себе си всеки път, когато отворите хладилника.

Спестете си калории и мазнини, като си приготвите домашен сладолед от пасирани и замразени плодове.

Направете си план относно менюто. Спазването на хранителен режим за отслабване изисква внимателно планиране на блюдата. Отделете време през почивните дни, за да планирате менюто си за следващата седмица. След като го направите напишете на лист необходимите продукти и отидете на пазар, за да се подготвите.

С цел спестяване на време и спазване на здравословен хранителен режим, може да заложите на методите със замразяването на храни. Не спирайте само с пюрираните. По същия начин може да замразите в затворени найлонови пликове порции сварени овесени ядки, киноа, ориз и други зърнени храни, вместо да губите по 20 минути всеки път, за да ги варите.

източник:popsugar.com

Може да харесате и..


Реклама