Диети и Спорт

7 йога пози за красив бюст

йога пози

7 ефикасни йога пози за красив бюст.

Много жени са недоволни от формата или размера на гърдите си, което ги кара да се чувстват несигурни и твърде срамежливи, за да носят определени дрехи – особено когато предостатъчно красавици с големи гърди, облечени в ярки бански, им се усмихват от кориците на списанията.

Ние сме на мнение, че всеки е в състояние да изгради тялото на мечтите си. Събрали сме 7-те най-ефективни пози от йога, които не само ще подобрят формата на гърдите ви и обема на белите ви дробове, но и ще ви накарат да се чувствате здрави и силни. Не забравяйте да изпълнявате тези йога пози 2-3 часа след хранене, облечени с удобно и леко облекло и по възможност с боси крака.

7 йога пози за красив бюст

йога пози

Поза войник.

Това йога упражнение не само ще ви накара да почувствате силата си, но и да ви помогне да разширите гръдни си кош и да го направите еластичен и активен:
1. Поставете краката си раздалечени, успоредни един на друг.
2. Извийте торса на ляво и сгънете левия си крак, а десния крак да сочи на вътре. Издишайте и огънете лявото коляно под ъгъл от 90 градуса .
3. Десния крак трябва да остане прав. Вдигнете ръцете си и ги поставете на линията на раменете си. Завъртете главата си наляво и погледнете към китката си.
4. Повторете 7-10 пъти, а след това направете същото на дясната страна.

йога пози

Поза триъгълник.

Второто от тези йога упражнения за красив и стегнат бюст ще отпусне и укрепи вашия гръден кош, ще изпъне гръбнака и ще подобри притока на кръв:
1. Поставете краката си разкрачени широко встрани. Завъртете левия на 90 градуса, а девия на 15 градуса.
2.Докоснете левия си глезен с лявата ръка (с времето, ще бъдете в състояние да сложите отворената си длан на пода) и протегнете дясната си ръка нагоре, така че ръцете ви да правят права линия. Дръжте коленете и гръбнака си изправени.
3.Обърнете лицето си нагоре и погледнете пръстите си. След това повторете упражнението на другата страна.

йога пози

Поза кобра.

Третото отизбраните йога упражнения за гтрди помага да се увеличи обема на белите дробове, да се разтегнат гръдните мускули, да се подсилят коремните мускули и за подобряване на стойката:
1. Легнете по корем и вдишайте дълбоко. Бавно вдигнете торса си, като запазите долната част на тялото на пода в същото време. Балансирайте на краката и ръцете си.

2. Повдигнете главата си и погледнете нагоре.
3. Бавно издишайте и заемете първоначалната позиция. Опитайте се да увеличите времето, в което оставате в позата с всяко повторение.

йога пози

Поза лък.

Тази йога поза се препоръчва на всички, които имат болки в гърба. Това упражнение помага за разтягане на целия гръбначен стълб и красиво оформя гърдите:
1. Легнете по корем, издишайте, сгънете коленете си и ги повдигнете зад вас към главата. Опитайте да задържите глезените си с ръце.
2. Сега бавно издишайте отново и издърпайте ръцете и краката си нагоре, доколкото можете. Бедрата и гърдите трябва да се повдигнат от пода и вие трябва да балансирате по корем.
3. Опитайте се да останете в това положение в продължение на 30 секунди.

йога пози

Поза колело.

Чакрасана, позната още като “мост” помага да се разтегнат гръдният кош, гръбначният стълб и врата, а също така премахва умората и лекува главоболието:
1. Легнете по гръб и поставете краката си малко повече от ширината на раменете, а след това ги изтеглете към задните си части.
2. Поставете ръцете си зад главата с дланите надолу и с пръсти, сочещи към гърба. Издишайте и повдигнете гърдите и бедрата толкова високо, колкото можете.
3. Опитайте да изправите ръцете си напълно. Останете в това положение в продължение на 30 секунди.

йога пози

Поза челна стойка в опора.

Тази йога позиция е полезна за сухожилията и мускулите на гръбначния стълб и гръдния кош. Тя подобрява дишането и притока на кръв, но се препоръчва за по-опитните:
1. Застанете на колене и сложете предната част на ръцете на пода. Вплетете пръстите си така, че да образуват една “купа”, след това пуснете върха на главата си на меката постелка за йога така, че задната част на главата да е в “купата.”
2. Свийте колене, издишайте и повдигнете краката си на разстояние от земята.
3. Опънете краката си нагоре и останете по този начин в продължение на 30 секунди до 2 минути, в зависимост от способността ви.

йога пози

Поза камила.

Тя е  ефективна срещу болки в гърба. Тя също увеличава обема на белите дробове и укрепва гръдния кош:
1. Застанете на колене и дръпнете краката си заедно.
2. Бавно се огънете назад и сложете ръцете си върху петите. След това извийте гърба си и разтегнете ребрата. Главата трябва да се изтегли към пода.
3. Останете така в продължение на 30 секунди и заемете първоначалната позиция.

източник:brightside.me