Реклама

Йога упражнения за отслабване

йога упражнения за отслабване

Йогата е добре позната като помощник в борбата със стреса, както и с редуцирането на излишните килограми, а лесно можете да се лишите от тях с тези йога упражнения за отслабване.

Реклама


Чрез проучвания е установено, че йога понижава нивата на стреса и повишава отделянето на инсулин. Именно така, тялото започва да гори калориите от храната, която получава като гориво и не ги съхранява като мазнина. Предлагаме ви няколко пози за отслабване, с които ще успеете да стегнете ръцете, краката, дупето и корема си. Имайте предвид, че когато и да започнете, ще видите резултати най-малко след три седмици.

За да изпълните тези йога упражнения за отслабване ще ви е нужна дунапренова постелка за пода. Правете ги най-малко 3 пъти седмично, задържайки всеки ход с 3 до 5 дълбоки вдишвания. За по-бързи резултати, задръжте всяка поза за 5 до 8 вдишвания и увеличете повторенията.

4 йога упражнения за отслабване

йога упражнения за отслабване

Оформя корема, ханша и бедрата.
Застанете прави със събрани крака и ръце в страни до тялото. Вдишайте и вдигнете ръцете над главата си, като изправите пръстите си към тавана. Издишайте и подайте напред в напад десния си крак. Вдишайте и направете голяма стъпка назад със същия (десен) крак. Трябва така да стъпите, че левия крак да остане по-напред. Сгънете левия си крак на около 90 градуса в коляното. Десния крак трябва да бъде в показаната на снимката поза. Вдишайте, задръжте, а след това се върнете към изходна поза. Повторете, започвайки с левия крак този път.

йога упражнения за отслабване

Ако искате да го направите по-трудно:

От изходно положение, вдишайте и извийте торса, ръцете и главата си назад, гледайки пръстите на ръцете си горе. Ако ви се струва прекалено трудно – със задното дясно коляно докоснете пода, а ръцете да почиват върху лявото бедро.

йога упражнения за отслабване

Оформя страничните мускули на корема.
Застанете прави със събрани крака и ръце в страни. Поставете ходилото на левия си крак, опряно във вътрешната страна на дясното бедро. Съберете длани пред гърдите си в продължение на две вдишвания. На третото вдишване, протегнете ръце нагоре. Нека пръстите сочат тавана. Издишайте и огънете торса си наляво. Вдишайте и се изправете. Повторете 3 до 5 пъти, след това сменете сгънатия крак и се накланяйте на другата страна.
За да го направите по-лесно: Не свивайте нито един от краката си.
За да го направите по-трудно: Затворете очите си и се огъвайте.

йога-упражнения-за-отслабване

Оформя дупето и бедрата.
Застанете прави със събрани крака и ръце в страни. Вдишайте и вдигнете ръцете над главата си. Дланите обърнете една към друга. Издишайте и отпуснете тялото си назад (все едно сядате на стол) на около 45 градуса. Коленете трябва да бъдат зад пръстите на краката, а корема – стегнат. Поддържайте гърба си изправен и гледайте напред.
За да го направите по-лесно: Направете поза сядане, само че с леко разтворени крака. Ръцете опрете в бедрата си. Огънете се само на около 30 градуса.
За да го направите по-трудно: След като “седнете”, коленете трябва да бъдат пред пръстите на краката.

Може да харесате и..


Реклама