Реклама

Как да горим повече калории навън

как да горим повече калории

Когато времето навън е приятно има 9 лесни трика как да горим повече калории. Може да не се затваряте във фитнес залата, а да се забавлявате на чист въздух и да стягате и раздвижвате тялото си. Разнообразете тренировката си и излезте в парка, където може да си измислите и направите една нова програма с упражнения. Ето как да се възползвате от откритото пространство и да стягате мускулите, докато общувате с природата.

9 трика как да горим повече калории навън

  1. Дръжте се като дете

Дълго преди да се обвържете с договор към залата, редовно се потяхте на детската площадка. Отидете на най-близкото място с катерушки, пързалка и люлки и опитайте някои от тези забавни упражнения.

    2 . Стоплете пейката

Пейките в парка са едно от най-доброто фитнес оборудване.  Те могат да улеснят или затруднят движенията ви с няколко прости трика. Например, лицевите опори и планковете може да станат малко по-лесни, ако горната част на тялото е повдигната. Или, ако ви е нужно предизвикателство, може да направите клек със заден крак, като застанете пред пейката и повдигнете единия крак зад себе си така, че когато клекнете, той да застане и да си почине върху пейката.

   3.  Разгънете постелката

Вместо старата позната йога, опитайте пилатес. Има упражнения, които могат да се правят абсолютно на всякъде и не изискват специално оборудване или пространство. Просто си вземете постелката и намерете равно тревно местенце.

   4.  Направете своя собствена фитнес зала

Наясно сме, че понякога промяната е трудна и навиците са втора природа, но ако в даден момент се окаже, че някоя част от фитнес оборудването ви липсва, може да си ги вземете със себе си.

5. Бъдете звездата на състезанието

Ако попаднете на празен стадион или училищен двор с разграфени коридори за бягане, направете си един спринт. Бъдете собствения си мотивиращ инструктор и дайте старт на най-бързото си тичане. Мястото е перфектно за непрекъснати интервални тренировки.

   6. Намерете малко пясък

Мускулите работят по-усърдно върху пясък, защото това е нестабилна повърхност. Дори и да не сте близо да плажа, вероятно ще намерите опесъчена пътека или  широк пясъчник.

  7. Вземете правилните спортни обувки

Ако спортувате предимно на закрите, трябва да смените обувките си, преди да атакувате откритите пространства. Основната разлика между спортните и обикновените обувки е тяхната странична стабилност.

  8. Събирайте пръчки

Сериозно. Може да направите цяла тренировка с клони, които ще намерите навън.

  9. Прочистете главата си

Най-доброто нещо от потенето на открито са когнитивните ползи, вместо просто да се взирате в задвижващия механизъм на пътеката в стаята. Когато мислите за обкръжението и стъпките си, вместо да бягате на автопилот, получавате много повече от тренировка. Това променя перспективата ви и започвате да усещате ползите от това да сте на открито.

Може да харесате и..


Реклама