Реклама

Как да не напълнеем през есента

как да не напълнеем през есента

Има начини как да не напълнеем през есента и е добре да сме на ясно с тях. Колкото и обичан да е този сезон, на някои хора им е нужно време, за да се настроят за прехода от любимото им лято и да посрещнат предстоящите студени дни. И докато топлото време ни кара да излизаме повече навън и да консумираме освежаващи плодови сокове, пресни салати и риба, то есенния хлад ни задържа в къщи и около печката. Новите рецепти с тиква, топло печено задушено, домашни сладки или вкусна паста са истинско предизвикателство за грижовните домакини. И ето, че през есенните месеци коремчето постепенно се подува и дрехите вече не са по мярка. Е, вярно, че вече няма да ни се налага да носим банските толкова често, но не е нужно да облечем дебелите пуловери за прикритие и да изглеждаме като чревоугодници. Трябва да съумеем да запазим доброто си здраве и да влезем с лекота във форма през пролетта.

Как да не напълнеем през есента

  1. Просто кажете “Не” на допълнителните екстри. Отнасяте се умно към себе си и не се поддавайте на изкушенията с топли, току-що направени кифли, които предлага почти всяко кафене. Не обръщайте внимание и на калоричните напитки с бита сметана и захар. В никакъв случай не си създавайте подобен навик, дори ако веднъж все пак прегрешите с някоя подобна  “екстра” към черното си кафе. След това намерете начин да изразходите калориите с дълга разходка пеша, например.
  2. Разменете алкохола с топла напитка. Лятото е сезонът за джин с тоник и коктейли “Маргарита”, а през есента протягате ръка към бутилката с червено вино. Макар че то определено има положително въздействие върху здравето, за разлика от повечето алкохолни напитки, не трябва да прекалявате с консумацията му, ако искате да запазите фигурата си. За сметка на това топлия чай е позволен в неограничени количества.
  3. Бъдете добре хидратирани. Макар горещият сезон да е отминал, нуждите ви от достатъчно вода не са. Не забравяйте колко нужно е да пиете вода. Понякога дехидратацията се бърка с чувство за глад и прием на излишни калории.
  4. Приемайте правилните въглехидрати. Паста, хляб? Есента ли настъпи? По някаква причина този сезон и  въглехидратните храни се обичат. Но вместо да посягате към нещата със скорбяла, изберете пълнозърнест хляб и нудели с киноа.

Може да харесате и..


Реклама