Реклама

Как да отслабна бързо: съвети и упражнения

kak da otslabna

 Зимните месеци са най-запълнени с празници и поводи за обилно похапване, та чак преяждане. Ако въпросът “Как да отслабна” се е вкоренил в съзнанието ви и сте решили да се отървете от излишните килограми, не се насочвайте към модерните за момента диети. Това е здравословен процес, към който трябва да се подходи разумно. Можете да свалите над един килограм на седмица, твърдят диетолозите, само с подходящия хранителен режим и упражнения.

Как да отслабна бързо?

Ако се изгарят повече от 500 калории, отколкото ви се яде всеки ден, в продължение на една седмица, трябва да изгорите към един килограм.

Ако искате да отслабвате още по-бързо трябва да ядете по-малко и да правите повече упражнения.

Например, ако сте приели по 1050 до 1200 калории на ден, и правите упражнения в продължение на един час, през този ден, може да изгубите 2-3 килограма в първата седмица или повече, ако тежите повече от 130 килограма. Много е важно да не се намалят калориите рязко – това е опасно.

Като ограничите солта и нишестето също ще свалите бързо килограми, но това ще са най-вече телесни течности, отколкото мазнини.

Как да отслабна бързо чрез диета

Макъл Денсингър, признат авторитет в областта на храненето и лайфстайл консултант на диети и предпазване на заболяванията, препоръчва  диета, която намалява до минимум нишестета, захарни добавки и животински мазнини и млечните храни. За бърза загуба на тегло, той препоръчва да се съсредоточа върху плодовете, зеленчуците, белтъците, соевите продукти, риба, миди, обезмаслени млечни продукти, както и 95% постно.

  • Яжте повече зеленчуци, те ще ви помогнат да се чувствате сити.
  • Пийте много вода.
  • Премахнете изкушаващите храни от вашия дом.
  • Захванете се с нещо – в повечето случаи ви се яде само от скука.
  • Яжте само от една чиния, докато седите на маса. Бързите храни на крак засищат само за кратко.
  • Не пропускайте хранене.

 Как да отслабна бързо чрез упражнения?

Повече движения! Не се застоявайте, сменете колата с колело и не забравяйте ежедневните минимум едночасови упражнения.

Планирайте своето кардио и  физическите тренировки.

Кардиото изгаря най-много калории, така че е идеален за бърза загуба на тегло, но след това задължително трябва да включите силови тренировки. За да изгорите повечето мазнини, опитайте се да се изпотите след загрявката и да поддържате изпотяването за целия час, препоръчва Денсингър.

Темпото е много важно при процеса на бързото отслабване. Хубаво е да не се правят твърде много упражнения, твърде последователно – изградете режима си към по-дълги натоварвания, за да предотвратите наранявания.

Един от начините да се засили интензивността е да се правят интервални тренировки – кратки, но с висока интензивност, последвани от по-лежерно темпо. Това може да ви е модела за цялата тренировка.

“Интервалните упражнения позволяват на хората да тренират повече, без да се налага да прекарват цялото време в по-трудното ниво, и с течение на времето, колкото повече се правят, толкова по-лесно става да се изгарят повече калории,” казва диетологът Блатнер.

За тези, които се чудят “Как да отслабна по-бързо”, е необходимо да внимават за изкушаващи диети, които звучат твърде добри, за да са истина. Най-вероятно някоя звезда я е пробвала и е постигнала успех с нея, но тяхната работа изисква да могат да качват и свалят килограми бързо. Много пъти заради това и получават храносмилателни проблеми  и заболявания като булимия и анорексия.

Избягвайте също така диети, които промотират диетични хапчета, хапчета за детоксикация, лаксативи, гладуване такива, които обещават загуба на тегло по-бързо 1-2 килограма на седмица.

Истината е, че намаляването на калориите под 1,050 – 1,200 на ден е контрапродуктивен начин, защото организмът има нужда от силни мускули, за да може да функционира ефективно.

“Когато се храните с твърде малко калории, вие губите мазнини, но и отслабвате важни мускули, което е най-лошото нещо, което може да се случи от диета. Това забавя метаболизма ви и прави по-трудно да се увеличи интензивността на физическите упражнения или продължителността им,” казва светския диетолог Дансингър.

Диетите, които са модерни за момента, са  обречени на провал, защото ви лишават от това, което обичате и искате да ядете. Не е възможно за толкова дълго време да ядете по този начин и най-вероятно ще “кривнете” от  въпросната диета или ще се разбунтувате и ще се върнете към стария си начин на хранене.

Заслужавате повече от това!

Поставете си за цел бързото отслабване. Сложете го на първо място в листа си с приоритети. Но го правете по правилния начин, за да имате траен успех.

Може да харесате и..


Реклама