Как да отслабна за една седмица

Реклама

как да отслабна за една седмица

Как да отслабна за една седмица е въпрос, който всяка дама си е задавала поне веднъж в живота. В случаите, когато искате да изглеждате зашеметяващо за предстоящо събитие, понякога се налага да намалите с няколко сантиметра обиколката на талията си. Следвайки този лесен хранителен план и леки физически натоварвания като разходка, например, ще успеете да свалите 5-8 килограма излишно тегло от себе си за седем дни.

Как да отслабна за една седмица

Най-важното, което трябва да разберете е, че най-бързият начин да отслабнете е да не гладувате. Този хранителен план ви предоставя точното количество, което ще ви кара да се чувствате сити, без риск за здравето ви. Не забравяйте да пиете много вода и неподсладен билков чай. Ето и менюто, което е различно и строго определено за всеки ден:

Ден 1

Първият ден е най-важният от хранителния план, който ще следвате. През него може да консумирате единствено и само плодове. Може да похапвате каквото и когато пожелаете, с изключение на банани. Трябва да изпиете между 8 и 12 чаши вода за деня

Ден 2

Ако през първия ден сте имали възможността да се наситите на любимите си плодове, то през втория ще трябва да забравите за тях. Това е деня, в който ще консумирате само и единствено зеленчуци. Хапвайте ги сурови, печени или сварени според предпочитанията си. Варени картофи може да ядете преди обяд, за да могат въглехидратите от тях да се изгорят през деня. Храносмилателната ви система напълно ще претърпи основен ремонт от вечерта и ще трябва да посетите тоалетната повече пъти, отколкото преди. Не забравяйте и да изпиете дневната си доза от вода, в количество 8-12 чаши.

Ден 3

През третия ден може да похапвате разнообразие от плодове и зеленчуци, с изключение на банани и картофи. Може преди обед да се храните с плодове, а след обяд – със зеленчуци. Трябва да изпиете отново между 8 и 12 чаши вода за деня

Ден 4

Дойде ред на бананите! През четвъртият ден трябва да изядете 8-10 от тях, както и да изпиете три чаши нискомаслено прясно мляко. Трябва да разделите разрешените храни равномерно през целия ден. Закуската от един банан и чаша мляко е идеална за старт. Два банана с чаша мляко за обяд е добра опция. До края на деня разпределете и останалите продукти.

Ден 5

През този ден е разрешена купа бял ориз за обяд и консумацията на 6-7 домата през целия ден. Добре е да се увеличи количеството на приеманата вода през деня на 15 чаши.

Ден 6

Храносмилателната ви система вече е напълно подобрена през шестия ден. Може да консумирате купа бял ориз за вечеря и зеленчуци през деня.  Трябва да изпиете отново между 8 и 12 чаши вода.

Ден 7

През последния ден от хранителния план може да хапнете купа с бял ориз, както и плодове и зеленчуци по ваш избор. Това определено ще ви се стори като най-хубавия ден, а освен това ще се чувствате по-лека от перо и пълна с енергия. Ще забележите, че кожата ви изглежда по-блестяща, храносмилателната ви система е подобрена и сте отслабнали.


Реклама