Реклама

Как да отслабнем докато спим и преди да заспим

otslabvane dieta saveti nachini spalnq

Мислите си, че най-доброто място за отслабване е фитнеса? Грешите, това е леглото. Вдъхновени от тази идея, ще ви разкажем как да отслабнем докато спим и преди да заспим.

Реклама


Диетолозите и феновете на биологично чистите храни биха казали, че перфектното място е кухнята, но всички те грешат. Малко хора са наясно, че всъщност спалнята е помещението даващо най-големи резултати в тази цел.

Как да отслабнем докато спим и преди да заспим

dieta kilogrami otslabvane saveti nachini

Един от вариантите да отслабнем докато спим и преди да заспим е като опитате няколко храни, които повишават либидото. Направите ли го, няма мърдане от спалнята и отслабването ви е в кърпа вързано. Независимо колко килограма искате да свалите, всичко е постижимо. Разбира се, това не е единствения начин.

Да отслабнем докато спим

dieta saveti nachini meso otslabvane

Качественият сън е от съществено значение, за да отслабнем докато спим. Ако организмът ви е изморен, той губи важни за развитието му хранителни вещества, които започва да се стреми да ги набави с повече храна. В този ред на мисли, недоспиването води до повишаване на апетита и до ефекта на напълняването. А дълбокият и продължителен сън води до по-бързо разграждане на мазнините. Не разчитайте на броенето на овце, яжте агнешко. Повечето видове месо, включително и агнешкото съдържат триптофан (аминокиселина причиняваща заспиване). Проучване показва, че само един грам от пилешко месо (без кожа) увеличават дълбочината на съня при хора страдащи от безсъние, а от там се увеличава и загубата не тегло. Тялото е способно да разгради до 120 калории по време на дълбок (минимум 8 часов) сън.

otslabvane dieta spane kilogrami saveti nachini

Внимавайте в кои часове си похапвате. Късното хранене е вредно. Доказано е, че сме способни да напълнеем повече, ако изядем малко количество в късните часове на вечерта, от колкото ако изядем по-голямо количество храна през деня.

Забъркайте вкусна и здравословна вечеря. Забравете за бъркането на яйца в тиган. Направете си плодово или зеленчуково смути с блендер или пасатор. Засища, лека храна е и е пълна с витамини. Комбинациите оставяме на вас. Метаболизмът се ускорява повече когато стомахът е сит, от колкото когато е празен. Ето, още един начин да ускорите топенето на калории в тялото ви докато спите. По желание можете да добавите ленени семена. Действат добре на перисталтиката рано сутрин.

otslabvane spalnq dieta nachini idei saveti

Снабдете се с мента под всякакви форми. Миризмата на някои храни са способни да увеличат апетита ни, а други да го подтиснат. Учени са открили, че миризмата на мента намалява апетита. Други храни с подобно действие са ябълките и бананите. Ако не харесвате ментата на вкус, можете да си купите свещ с аромат на мента или ябълка например. Запалете я в спалнята си.

Премахнете всякакво осветление докато спите. Дори и да сте свикнали да спите на цъкната нощна лампа, тя е способна да разруши съня ви и да намали качеството му. Започнете да спите в абсолютна тъмнина, за да отслабнете докато спите.

Може да харесате и..


Реклама