Реклама

Как да отслабнем в коремната област

как да отслабнем в коремната област

Как да отслабнем в коремната област се питат често повечето дами, но истината е, че и за това си има лесни начини. Дора само пет. Като начало трябва да сте на ясно, че коремните преси не топят мазнините на корема. Тези упражнения, както и йогата, планковете и ритниците укрепват мускулите на корема, но тези мускули остават скрити под мастните натрупвания. За да ги разкриете, трябва да преобразите цялото си тяло. Следвайте тези пет съвета от експертите, за да се отървете най-накрая от мазнините около пъпчето.

Как да отслабнем в коремната област

Пропуснете кардио тренировките заради силовите упражнения.

“Мастната маса може да се свие с кардио и диета. Кардио тренировките, обаче, могат да изгорят както мазнините, така и мускулите, като по този начин ще станете слаби, но меки, вместо стегнати“, обяснява треньорът на звездите Ник Хоунслоу. Ето защо, ако прекарвате по 20 минути в силови тренировки, ще имате малко увеличение на мастната тъкан, в сравнение с хората, които са завършили аеробни упражнения за същия период от време.

Напълно комбинирани движения.

След като вече е ясно, че няма как да редуцирате мазнините само на едно място, трябва да работите върху цялото тяло, за да отслабнете. Всяка силова тренировка ще ви помогне за това, докато комбинираните движения  изискват преместване на множество стави и мускулни групи, като по този начин изгарят повече мазнини и калории.

Яжте повече протеини.

Храненето като цяло от здравословни източници на протеин е от жизненоважно значение за изграждането на мускулите и изгарянето на повече мазнини.

Отрежете някои калории.

Загубата на мазнини независимо дали се намират в центъра на стомаха или в брадичката, изисква постигане на калориен дефицит – изразходване на повече калории, отколкото са приети. Редовните упражнения за отслабване със сигурност може да ви помогнат да постигнете това, но спазването на здравословна диета  най-вероятно ще направи най-голямия пробив във вашия калориен баланс.

Разпускайте.

Докато режим с диета и физически упражнения ще ви приближи най-бързо до физическия ви идеал, то един здравословен начин на живот ще ви помогне изцяло да притежавате тялото, което искате. Фактори, като стрес, сън и релаксация са толкова важни, защото те засягат хормоналната система, която контролира почти всеки процес в тялото.  Например, твърде високите нива на кортизол (стрес хормон) може да доведат до съхранение на мазнини около средната част на тялото.

 

Може да харесате и..


Реклама