Реклама

Как да отслабнете в бедрата

как да отслабнете в бедрата

Питате ли се как да отслабнете в бедрата? Ако отговорът е да, ще отбележим, че няма храна, която да спомага за стопяването на мазнините по краката. Със спорта обаче по друг начин стоят нещата.

Реклама


Оформете краката си и повишете самочувствието си. И не само това, с по-стегнати крака, ще можете да вършите и някои други “упражнения” по-дълго без да се уморявате. По-надолу ще ви дадем няколко съвета и трикове, с които да постигнете целта си.

Как да отслабнете в бедрата

как да отслабнете в бедрата

Имате почти перфектно тяло и единственото, което не ви достига е нещо във визията на краката си, но ето как да отслабнете в бедрата. Задачата не е никак трудна, а тялото ще ви бъде благодарно след постигнатите красиви резултати. Ще дойде и следващия летен сезон, когато ще ги показвате и по бански и сме сигурни, че ще събирате много погледи. Помнете, че основното правило е здравословно хранене и спорт, които да са добре балансирани.

5 съвета как да отслабнете в бедрата

Представяме ви няколко съвета, които ще ви доближат до отговора. Ето ги и тях.

1. Заложете на кардио. Това е начин, по който можете да изгорите много мазнини. Препоръчителни са бягане, колоездене и скачане на въже. Бонусът тук е точно желания – тонизирате краката си и стягате мускулите им. Преди това обаче мазнините от там изчезват.

2. Намерете подходящо място, където да се изкачвате по нагорнище. Не е нужно да сте алпинист, въпроса е да поставите мускулите на краката под напрежение, за да започнат да горят мазнините.

3. Не забравяйте първото си хранене за деня. Яжте фибри, плодове или други подобни полезни храни. те ще засилят метаболизма ви и топенето на мазнини ще стане по-лесно и бързо.

4. Хапвайте нещо дребно (с голямо количество на протеини и фибри), но полезно на всеки 2-3-4 часа. Така ще предотвратите зверското изгладняване, което не е полезно за организма. Дори го стресира. А с протеинова “закуска” ще дадете така нужната енергия на тялото. Необходима е за справяне с физическото натоварване.

5. Пийте много вода. Добре хидратираното тяло преработва по-добре всички ненужни вещества и ги изхвърля.

Може да харесате и..


Реклама