Реклама

Как да ядете повече и да отслабвате едновременно

да ядете повече и да отслабвате

Знаете ли как може да ядете повече и да отслабвате едновременно? Когато се опитвате да стопите излишните килограми, не трябва да се фокусирате върху това, че се лишавате от любими храни и ограничавате консумация на цели хранителни групи. Вниманието ви трябва да бъде насочено към нещата, от които тялото ви се нуждае, като богати на хранителни вещества, непреработени храни. Но в същото време не трябва да се отказвате от малките удоволствия, който ще ви позволят да продължите с желание напред до постигане на целта, без да полудеете. Тези две стратегии ще ви помогнат да се чувствате доволни от отслабването си.. Ето петте гениални начина, по които всъщност можете да ядете повече, докато отслабвате.

5 начина да ядете повече и да отслабвате едновременно

  1. Заредете се с фибри

Фибрите и отслабването винаги са били чудесни партньори. Според проучванията, храните с високо съдържание на фибри обикновено изискват повече дъвчене, което позволява повече време на мозъка ви да осъзнае когато стомахът ви се напълни. Фибрите също помагат на тялото да смила храната и да усвоява захарта по-бавно, а ви помага да се чувствате сити. Освен това, проучването е установило, че хората, които консумират повече фибри в хранителното си меню, тежат по-малко. Това има смисъл, защото тези храни са обикновено нискокалорични и непреработени. Така че, увеличете приема на фибри, като добавите плод към закуската си, чаша с нарязани зеленчуци към сандвича или супата за обяд и два зеленчука към вечерята.

   2.   Консумирайте повече храни с високо водно съдържание

Като допълнение към храните с фибри към всяко ядене, важно е също често да консумирате и такива, в които има много вода като диня, краставица, ягоди, тиквички, пъпеш или броколи. Те запълват стомаха и хидратират тялото за целия ден. Не забравяйте, че когато сте дехидратирани лесно може да объркате жаждата с глад. И на всичко отгоре, тези храни са нискокалорични. За да напълните коремчето си без да консумирате стотици калории, хапнете кисело мляко или резен диня като междинна закуска или изпийте чаша смути с пъпеш, ягоди и лед за десерт след ядене или когато огладнеете през деня.

    3.  Яжте стабилна закуска

Хапването на закуска се асоциира с отслабването от известно време. Хапването на нещо сутрин запазва хормона на глада грелин в шах, което означава, че няма да изпитате силен глад преди и след обяд. Закусването засилва метаболизма и казва на тялото че е ОК да започне да изгаря калории на пълна скорост. И последно, според едно скорошно проучване, консумирането на яйца за закуска, намалява приема на калории за целия ден. Така че, ако обичате да закусвате, не е нужно да жертвате любимото си ядене, за да спестите допълнително калории. Станете по рано и направете тост с твърдо сварено яйце, резен домат и няколко капки зехтин. Добавете и купа ягоди.

   4.  Похапвайте често и по малко

Проучванията показват, че хората, които имат по четири хранения дневно отслабват повече. Вероятно причината е в това, че честото похапване помага да контролирате глада си. Няма смисъл да гладувате през деня, за да спестите калории за голяма вечеря или да се отдадете на калорично коктейлно парти с цветни напитки. Намаляването на апетита два часа преди времето за хранене с лека закуска от около 200 калории с протеини и фибри, ще ви помогне да погълнете по-малко на обяд или вечеря. И по-малко калории като цяло. Когато не сте гладни, може да изберете по-здравословна храна и да се храните по-бавно.

  5.  Прекарайте пълноценно нощта

Носи се слух, че похапването късно вечер може да съботира напълно отслабването ви. Но ако го направите правилно, може да ви помогне да постигнете стопяване на нежеланите килограми. Черешите или обезмасления йогурт могат да помогнат да поспите повече, защото съдържат химикал, които индуцират заспиването. А когато спите повече, ядете по-малко на следващия ден и отслабвате.

Може да харесате и..


Реклама