Реклама

Най-добрите упражнения за стегнато тяло

uprajneniq za stegnato tqlo koremni presi

Трябва да подберете най-добрите упражнения за стегнато тяло, ако искате да имате поддържана фигура. Често ни се случва по празниците да увеличим приема на храна, което почти неизбежно се отразява върху широчината на бедрата и цялостната фигура.

Реклама


А между празниците се организират много партита с колеги, на които как да отидете и да си кажете “на диета съм”? Мисията невъзможна. Но не се притеснявайте. Лесно можете да си възвърнете красивите извивки и без да стоите във фитнеса до бездихание.

Най-добрите упражнения за стегнато тяло – 30 минути на ден

uprajneniq za stegnato tqlo - klekove s giri

Всъщност можете да си направите доста добра тренировка чрез подходящ подбор на упражнения за стегнато тяло. Достатъчни са 30 минути на ден в домашни условия. Повечето хора тренират на схемата “30 минути кардио за раздвижване на кръвта и 30 минути вдигане на тежести”. Ние предлагаме да намалите двете на половина. Основното е да тонизирате и укрепите тялото си с лицеви упори, например. Правете ги минута-две. Все пак цялата тренировка ви е общо 20 минути. Регулирайте дишането си и си направете почивка от минута, ако се задъхате. Правете всеки ден упражненията, като се стараете да увеличавате времето за всяко едно от тях, но постепенно. Не се претоварвайте. Мускулните трески не са приятни. За упражненията с тежести, ако не разполагате с гири, можете да си направите домашни гири. Напълнете 2 бутилки с вода и сте готови. И не на последно място проветрете помещението си преди тренировка, за по-свеж въздух и тонизиране.

5 упражнения за стегнато тяло

nai dobrite uprajneniq za stegnato tqlo koremni presi

Ето го и нашето предложение за 5 от най-добрите упражнения за стегнато тяло.

1. Коремни преси с присвити крака в коленете на 45 градуса. Това упражнение ви помага да се концентрирате изцяло върху корема и мускулите на гърба, освен това така ще се засили и тонуса.

nai dobrite uprajneniq za stegnato tqlo stranichni presi

2. Странични коремни преси. Това упражнение помага за укрепване и тонизиране на външните коремни мускули – тези които са до ханша ви. Това упражнение е малко по-трудно за изпълнение, но ще свикнете. Като направите 1 минута на едната страна, обърнете се за още една минута на другата страна. Колкото повече пъти го изпълнявате, толкова по-бързо ще постигнете желания ефект. Всичко зависи от вас.

nai dobrite uprajneniq za stegnato tqlo licevi opori

3. Лицеви опори. Много хора си мислят, че не могат да ги правят, но ви уверяваме, че ще се изненадате от резултатите малко по малко. Стегнете бицепсите си. Поддържайте позицията на гръбнака в изправено положение. В противен случай може да го увредите. Ако не можете да стигнете до пода, правете ги до където можете, отначало никой не е успявал да стигне до долу.

nai dobrite uprajneniq za stegnato tqlo ritnici

4.Магарешки ритници. Застанете в позиция на колене, подпирайки се на китките си. Правете ритници назад – първо няколко с единия крак, после няколко с другия. Упражнението е основно за стягане на седалищните мускули. Ако искате да увеличите степента на трудност на упражнението, добавете гира в сгъвката на крака, с който ритате.

 nai dobrite uprajneniq za stegnato tqlo klekove

5. Клекове. Застанете в изправено положение. Разтворете краката си на широчината на раменете. Важно е да поддържате гърба си изправен. Ако ви е трудно да свикнете с гърба, опрете се на стена, за да усетите каква е правилната позиция или се гледайте в огледалото и се контролирайте. Започнете да клякате, като да седнете на стол. Не отмествайте стъпалата си от пода и не заставайте на пръсти. Губи се ефективността така.

Препоръчваме да си включите хронометър, за да сте сигурни, че правите всяко от упражненията за 1 минута. Не забравяйте, че имате цел да стигнете до 2 минути на упражнение.

 

Може да харесате и..


Реклама