Реклама

Нискокалорични храни за след тренировка

hrana kalorii trenirovka

Ето няколко нискокалорични храни за след тренировка, които съдържат само около 150 калории, а някои дори и по-малко. Това хранене е също толкова важно, както и хапването преди спорт. Тялото ви има нужда от комбинация от протеини и въглехидрати, за да изгради мускули и бързо да презареди изгубената енергия. Но внимателно подбирайте какво ще консумирате, за да възстановите трудно изгорените с пот и умора калории. Предлагаме ви няколко идеи за подходящи и леки храни, с които да запълните стомаха след посещението си във фитнеса.

Предложения с нискокалорични храни след тренировка

Ето няколко лесни комбинации, които може да приготвите буквално за две минути:

1. Половин средно-голяма ябълка, нарязана на парчета и покрита отгоре със смес от 60 грама цедено мляко с вкус на ванилия, 1/2 супена лъжица фъстъчено масло и 1/4 чаена лъжичка кимион. – 151 Kcal

2. 120 грама обезмаслено цедено мляко, смесено с  3/4 чаша боровинки – 145 Kcal

3. Една малка ябълка с 1 супена лъжица фъстъчено масло – 147 Kcal

4. 20 малки морковчета и 2 супени лъжици хумус – 140 Kcal

5. Едно парче органично сирене тип Моцарела и 20 зърна грозде – 148 Kcal

6. 150 грама органично цедено мляко с вкус на ванилия и 7 череши – 146 Kcal

7. Един малък бабан и 8 сурови бадема – 144 Kcal

8. 230 грама органично обезмаслено шоколадово мляко – 150 Kcal

9. Половин тъмен шоколад с ядки и 8 средно-големи ягоди – 131 Kcal

10. Микс от 18 фъстъка и малка опаковка стафиди – 142 Kcal

11.  3/4 чаша олющени соеви ядки – 150 Kcal

Може да харесате и..


Реклама