Реклама

Отслабвайте по-бързо като ускорите метаболизма си

otslabvaine barzo  uskorqvane metabolizma

Отслабвайте по-бързо като ускорите метаболизма си през целия ден. Ако забелязвате, че отслабвате бавно, независимо от усилията, които полагате, вероятно имате бавен метаболизъм. Следвайте тези съвети от сутрин до вечер, за да постигнете по-бързо желаните резултати.

Дъвчете твърдите храни

Отхапването и дъвченето на твърдите плодове, зеленчуци и пълнозърнести продукти, кара устата ви да работи по-усърдно, а високото съдържание на фибри в тези храни изисква повече енергия за усвояването им. Това като цяло увеличава с 10 % изгарянето на калориите. Предпочитайте тези храни в натуралния им вид (а не пасирани, термично обработени или смлени), за да се възползвате от бонусите, които ще ви донесе повишеният метаболизъм.

Постните протеини са необходими

Протеините също изискват повече енергия, за да се усвоят от организма. Също така запазват усещането за ситост в стомаха за дълго време. Старайте се да консумирате тази основна хранителна съставка с всяко ядене.

Паднете за 20

Точно преди всяко ядене направете 20-50 лицеви опори. Може и да ви звучи смешно, но кратките напъни по време на упражненията могат да доведат до горене на 200 калории повече през деня.  Освен това чистите мускули също изгарят повече мазнини.

Пийте зелен чай или вода

Зеленият чай съдържа катехини – оксидант, които повишава метаболизма с 4% , което гори около 80 калории повече на ден. Ако не ви харесва вкуса му, просто опитайте да пиете повече вода, за да се предпазите от дехидратация, която забавя метаболизма. Понякога това усещане се бърка с чувство за глад и ви кара да ядете, когато всъщност не сте гладни.

Карайте го по-спокойно и весело

Стресът не само че води до похапване на калорични изкушения, но и забавя метаболизма. Затова е важно да си вземате редовни почивки в напрегнатото ежедневие. Проучванията показват, че стоенето на едно място за един час или повече, намалява количеството на ензимите, които изгарят мазнините в тялото с около 90%. Така че, ако имате възможност, правете 5 минутни разходки на всеки час или пуснете любима песен и танцувайте.

Може да харесате и..


Реклама