Реклама

Отслабване без диета

отслабване без диета

Възможността за отслабване без диета звучи като примамливо изкушение и сбъднато желание. Свалянето на излишните килограми ще ви помогне да изглеждате по-добре, но това, което е по-важно – ще подобри здравословното ви състояние и ще отнеме болезненото налягане върху ставите. Според проучване, направено сред хора с наднормено тегло и артрит, които са намалили килограмите си с 10 % , се наблюдава подобряване на мобилността и намаляване болките с до 50 %. Опитайте да следвате тези малки стъпки, които ще ви доведат до по-добро физическо състояние без да се лишавате от нормално хранене.

7 начина за отслабване без диета

1. Избор на чиния

Използвайте по-малки чинии, за да намалите порциите с до 20% на хранене. Чиниите и размера на количеството в тях нарастват с времето, като по този начин може да изяждате повече, отколкото осъзнавате – повечето хора го правят, когато са им сервирани големи порции. Освен това се уверете, че цвета на приборите за хранене контрастира с този на храната в него. Тук отново твърдението се основава на проучвания, които показват, че ако храната и чинията са в близки тонове, хората изяждат повече.

2. Достатъчно количество и предимно вода

Американците приемат повече от 1/5 от дневните калории от напитки. Ето защо, замяната на подсладени и газирани течности с вода ще ви помогне в борбата с излишното тегло.  Проучванията показват, че изпиването на чаша вода преди хранене създава усещане за ситост в стомаха след прием на малко храна.

3. Дрямка за отслабване

Недостатъчното сън стимулира една част в мозъка, която контролира импулсите за глад и по този начин ако останете будни до късно се увеличава риска от внезапен глад за вредни храни. Ето защо хората са склонни да ядат повече след лоша вечер и избират неподходящи за здравето и фигурата им неща.

4. Групови занимания

Направете екип с приятелките си или се присъединете към група, която има същата цел като вашата – да отслабне. Това може да ви мотивира и окуражи да издържите. Според проучванията, хората, които си партнират с такива, които са успели да постигнат вече резултати, повишават с 20% шанса си да успеят.

5. Използване на другата ръка

Ако обикновено използвате повече дясната си ръка, опитайте да се храните с лявата. Отново ще подкрепим твърдението с проучване по въпроса, според което по този начин ще консумирате по-малко храна. Също така е добре да дъвчете по-бавно, защото това ще осигури време на стомахът ви да предаде усещането за пълнота към мозъка, което ще ви накара да погълнете по-малко храна.

6. Бавното ядене е хубаво за вас

Яжте бавно, фокусирайте вниманието си върху храната, наслаждавайте се на всяка хапка и дъвчете дълго, преди да преглътнете. Изключете телевизора или другите разсейващи ви неща, защото може да приемете до 300 калории по-малко, ако не бързате и дадете време на мозъка си, за да регистрира усещането за ситост.

7. Движението е важно за отслабването

Намаляването на приетите калории води до редуциране на теглото, но също така и забавя метаболизма. По-добре е да комбинирате физическа активност с питателна храна, за да постигнете здравословно отслабване. Ходенето и водната аеробика са чудесни упражнения с ниско въздействие, но преди да предприемете каквато и да е тренировка се консултирайте с лекуващия ви лекар.

Може да харесате и..


Реклама