Реклама

Отслабване и стягане на корема

отслабжане и стягане на корема

Мечтаното отслабване и стягане на корема е лесно постижимо, стига да го желаете истински и да сте готови да промените навиците, които са ви довели до състояние, в което не харесвате фигурата си.

Реклама


Разбира се, след като стопите мазнините на проблемните зони, ще искате тялото ви да бъде тонирано и добре оформено, ето защо е важно да се стегнат мускулите и кожата. Независимо дали целта ви е да свалите притеснителното коремче или да направите релефни плочки на корема, използването на тези изпитани техники от фитнес инструктора Джулиан Майкълс ще ви помогнат да се отървете от нежеланото подуване веднъж и за винаги.

6 начина за отслабване и стягане на корема

отслабжане стягане на корема

В противоречие на това, в което много хора вярват, правейки стотици коремни преси по цял ден или всеки ден, това няма да ви доближи до мечтаното плоско коремче. Да, правилно прочетохте. Издутият корем и паласките са излишък от телесни мазнини, а не липса на мускули.  Ето защо, сами по себе си, пресите не са решение на проблема. Оформянето на плосък корем става с упражнения, които включват различни мускулни групи едновременно – по този начин, вие стягате цялото тяло и горите повече калории. Верижните упражнения са комбинация от силово обучение и кардио, които се изпълняват последователно едно след друго с малко или никаква почивка между тях. След като се направи един сет се започва от начало и се изпълняват отново, преди да се премине към следващото. Една типична верижна тренировка ще повиши сърдечната честота и ще повлияе на различни мускули, а не само на една част от тялото, което е най-добрия начин да се оформи корема.

отслабжане стягане на корема

Пригответе се да правите планк и то не обикновен, а мощно движение, което е насочено към основните коремни мускули, практикуване на баланс и укрепване на гърдите и мускулите на гърба. Тази позиция не е толкова лесна, колкото изглежда и ще отнеме доста упражнения, за да се усъвършенства, но ефекта си заслужава усилието. За да направите основна планк позиция, застанете в такава за лицеви опори, само че дръжте ръцете си директно под раменете, вместо отстрани на гърдите. Краката трябва да са прави и със събрани стъпала. Балансирайте на дланите  и коленете си. Задръжте колкото дълго можете – за начало се стремете да успеете за 1 минута, а след време увеличете времето. Може да направите страничен планк като този на снимката горе.

отслабжане стягане на корема

Няма причина да обичате паласките си, но и няма бърз начин да се отървете от тях. Съжаляваме, но е така. Справянето с тази проблемна зона е трудно, защото мазнините се изгарят системно през тялото в зависимост от вашата собствена уникална генетика. Фокусирането върху една определена зона няма да накара мазнините да изчезнат, но има някои упражнения, които могат да внесат кръв, а по този начин и кислород в проблемните места, което в последствие да разбие мазнините.  Опитайте със странични наклони, които няма като с магия да премахнат нежеланите натрупвания, но с редовно практикуване ще имат видим ефект.

отслабжане стягане на корема

Яжте правилните храни. Нека да направим едно важно уточнение, ако искате ефективно отслабване и стягане на корема – всички преработени храни трябва да изчезнат от менюто ви. Заместете джънк храната си с пълнозърнеста, качествена и органична, пълна с хранителни вещества, а не с консерванти. Освен това, подуването на корема може да се дължи на задържане на течности. За този проблем, намалете приема на сол и увеличете този на вода.

отслабжане стягане на корема

Кажете “Сбогом” на коктейлите. Не е нужно да отрежете алкохола напълно – чаша органично червено вино или шот текила от време на време са позволени. Когато искате да отслабнете, трябва да гледате на алкохола като на свой враг, защото той освобождава естроген в кръвта, а когато имате излишък от него, трудно сваляте килограми. Също така, тази “огнена течност” забавя метаболизма, намалява силата на вашата воля и стимулира апетита.

Може да харесате и..


Реклама