Реклама

Отслабване преди лягане

отслабване

Какво да ядем преди лягане, за да отслабнем?

Има някои храни, които освен, че помагат да спим като пеленаче, спомагат за така желаното отслабване. Консумацията им няма да ни накара да се събудим с подут корем. Все пак, всички знаем, че похапването един-два часа преди сън води до напълняване, но според едно изследване, много важно е точно какво се консумира преди лягане, защото ако ще подобри съня и ще ни спести късното хранене, свързано със стреса, значи всичко е ОК.

Трябва да си признаем, че трудно се заспива със стържещ стомах. Не е сигурно дали ще се събудим много по-слаби, но със сигурност ще се чувстваме уморени и гладни на сутринта. Решението е много лесно – хапнете от тези нискокалорични, сънотворни закуски в подобни ситуации, които няма да подуят корема ви и да ви натоварят с много калории.

Ето какво да похапваме с цел отслабване преди лягане

Цедено мляко с минимално съдържание на мазнини

За около 100 до 150 калории, можете да получите релаксиращата сила на триптофана, както и засищащ глада протеин от млечният продукт. Плюс това, киселото мляко може да помогне да се успокои стомаха, така че е по-малко вероятно да се събудите с киселини в стомаха или лошо храносмилане и вместо това да изкарате една добра почивка през нощта.

Два резена бяло пуешко месо

Пуешкото е пълно с триптофан, има ниско съдържание на мазнини и е с високо качество на протеин. Няколко парчета, няма да ви натоварят с повече от 100 калории, което го прави чудесна опция за храна преди лягане, която освен съня, ще подпомогне и бъдещото ви отслабване.

Една ябълка с лъжица фъстъчено масло

Ябълките имат много фибри и удовлетворяват глада. Протеинът във фъстъченото или бадемовото масло също ви засища, без да чувствате тежест в стомаха.

Купа зърнена закуска

Изберете такава, която да е от пълноценно зърно, комплекс въглехидрати и без добавена захар (овесена каша, царевична или с трици). Изсипете в купата малко мляко за допълнителен триптофан и протеин.

Чаша шоколадов пудинг

Това ни е любимо – кремообразният пудинг се смила лесно и не съдържа мазнините, които могат да стоят в стомаха ви на топка цяла нощ. Една порция обикновено съдържа около 90 калории.

Бейби моркови

Супер хранителни и хрупкави, тези малки оранжеви зеленчуци ще ви заситят за дълго. Калориите в тях нямат мазнини, а на сутринта няма да се събудите гладни или подути.

Един банан

Бананите съдържат засищащи фибри и релаксиращ триптофан само в около 100 калории за брой. Те са идеални за късна среднощна закуска, когато всичко е чисто и прибрано в кухнята и не ви се цапат и мият чинии.

Ленти сирене STRING CHEESE (названието се отнася до няколко различни видове сирене, когато производственият процес подравнява протеините в сиренето, което го прави твърдо. Предлага се на ивици.)

Разбира се, това е обработена храна, но ни изслушайте, преди да се възпротивите: една порция от тази закуска съдържа засищащи протеини и мазнини, така че можете да се чувствате сити, а и той съдържа само около 80 калории. Сиренето също съдържа аминокиселината триптофан, която може да спомогне да ви направи сънливи и съответно да ви предразположи към дрямка.

източник: womenshealthmag.com

 

Може да харесате и..


Реклама