Реклама

Отслабване през лятото

отслабване през лятото

10 лесни съвета, които ще помогнат за постигане на желаното отслабване през лятото.

Сезонът, през който започва трескавото спазване на всевъзможни диети за отслабване, търсенето на магически хапчета за отслабване и правенето на изтощителни упражнения за отслабване е лятото, когато дрехите вече не могат да прикрият излишните мазнини от тялото. Има няколко лесни начина, по които да успеете да постигнете лятно отслабване, без да се налага да се потите или да спазвате побъркваща диета за отслабване. Вижте как да показвате без притеснение фигурата си на плажа или под ефирните летни дрехи с помощта на тези съвети за неусетно, ефективно и бързо отслабване.

Отслабване през лятото

  • Изключете телевизора и се отдръпнете от компютъра

Според едно скорошно проучване в Американския вестник по клинично хранене, извършването на някаква дейност по време на хранене прави незадоволителен всеки прием на храна – дори спазването на стриктен хранителен режим за отслабване. Освен, че няма да помните какво сте яли, вие ще огладнеете много по-бързо, ако играете, четете или работите по време на ядене.

  • Подбирайте питиетата си умно

След края на деня може да решите да се наградите с лекота с една-две чаши охладена сангрия или коктейли, които освен освежаване ще ви донесат и стотици калории. Може да замените сладките напитки със смес от текила и тоник с лед и лимон. С тази течност ще се разхладите, докато приемате значително по-малко калории – а това ще спомогне за постигане на жадуваното здравословно отслабване.

  • Наспете се добре през нощта

Недоспиването няма да ви помогне, но ще навреди за постигане на отслабване през лятото. Да, дългите нощи и топлите вечери предразполагат към забавления на вън, но липсата на качествен сън води до напълняване, забавяне на метаболизма и нарушен режим.

  • Прибавяйте пикантни подправки

Капсаицинът – съединението, което дава на лютите чушки тяхната топлина, ускорява метаболизма и спомага за  изгаряне на около 100 – 200 повече калории на ден. Освен това пикантните храни могат да предизвикат чувство на ситост по-рано от леките храни.

  • Планирайте храненията си

Мисленето относно това какво и кога ще консумирате през деня може да ви помогне да постигнете целите си по-лесно. Планирането на дневно меню, както и приготвянето на рецепти за отслабване става много по-организирано и улеснява стриктното спазване на режима.

  • Покажете малко кожа

Със затоплянето на времето не се борете с нуждата да облечете нещо по-късо и леко. Според проучванията жените, които не носят широки дрехи и плътно прикриващи тялото им айтъми не прекаляват с храненето, за да избегнат неестетичното подуване на корема.

  • Не оставяйте на обувките да свършат цялата работа

Не си мислете, че само защото сте си купили от модерните спортни и тониращи обувки, може да съкратите наполовина физическата си активност. Според наскоро проведено проучване, няма разлика в сърдечната честота, изгорените калории или мускулната активност, когато участниците в проучването ги носели такива обувки, в сравнение с редовните маратонки на бягащата пътека.

  • Избягвайте “диетични храни”, подсладени със захарни алкохоли

Те могат да предизвикат подуване и да ви лишат от желания плосък корем. Всъщност, освен в храните, тези добавки присъстват и в дъвките без захар и лентичките за свеж дъх.

  • Пийте кафе

Според проучванията кофеинът ускорява метаболизма, но за да отслабнете от полифенолите в кафето, не добавяйте захар, карамел и сметана към него.

  • Останете мотивирани

Не губете мотивация за отслабване, дори  да искате в някои момент да спрете да ходите на фитнес и да се храните здравословно. Застанете без дрехи пред огледалото и ако не харесвате онова, което виждате като отражение, направете онова, което знаете, че трябва, за да промените резултатите.

източник:allure.com

Може да харесате и..


Реклама