Реклама

Отслабване с ябълки

отслабване с ябълки

Има три начина за отслабване с ябълки. Една ябълка на ден може или не да пази доктора далеч от вас, но определено може да покаже резултат, когато стъпите върху кантара. Направете избор между някой от тези варианти за деня, вдъхновени от кръглите плодове и скоро ще забележите промяната в теглото си.

Отслабване с ябълки през целия ден

Закуска

Овесената каша е идеалният избора за първото хранене за деня. Може да подсладите съдържанието в купичката си с малко кленов сироп или да добавите неподсладено ябълково пюре. Направете тази замяна в продължение на една седмица и ще си спестите около 343 калории, за сметка на 9.1 грама фибри.

Сутрешна или следобедна междинна закуска

Ябълките са ароматни и засищащи плодове, заради фибрите, които съдържат. Една голяма ябълка с кора съдържа около 120 калории и 5,5 грама фибри. Това и високото водно съдържание ще ви пазят сити до следващото хранене. Освен това ще предотвратят желанието за похапване на нещо калорично и сладко.

Десерт

Похапването на нещо сладко за десерт след основното ястие може да добави много калории към дневния ви прием. Вместо парче сладкиш, бисквити или шоколад, вземете естествено сладък продукт. Нарежете малка ябълка, излейте отгоре една лъжица мед и посипете с канела. Вкусен десерт от само 144 калории. Или обелете една ябълка, почистете я и я изпечете с няколко орехови ядки, стафиди и кленов сироп.

Може да харесате и..


Реклама