Реклама

Отслабване с тичане

отслабване с тичане

Ако сте решени да постигнете резултат в желанието си за отслабване с тичане, трябва да сте на ясно, защо понякога след редовните тренировки на открито, топенето на мазнините се получава много бавно. Бягането определено гори калории, но поради определени причини може да се окаже, че желаният ефект не се забелязва. Имайте в предвид и обърнете нужното внимание на нещата от списъка по-долу, които вероятно правите, ако кантара не показва намаляване на теглото.

Консумиране на калорична храна след тичането

Горенето на калории може да е удовлетворяващо, но захранването и възстановяването на организма след тренировката е важно. Посягането към калорична и вредна храна, която да възстанови енергийните запаси на тялото и мускулите, ще ви остави гладни отново след около час.  Изберете такава, която съдържа протеини и въглехидрати и не надхвърля 150 калории. Ако тичате преди хранене, може да се насладите на разумна порция след това, но не прекалявайте, като начин да се възнаградите за усилията си.

Не достатъчно тичане

Ако не виждате забележима промяна от тренировките си, имайте в предвид, че едно 45=минутно бягане или няколко 20-минутни няма да изгорят достатъчно калории. Трябва да губите по 500 калории дневно, чрез комбиниране на физически упражнения и диета, за да отслабнете. С тази цел тичайте поне 3-4 пъти седмично.

Изгаряте по-малко, отколкото мислите

Връщате се от тренировка, потна, изморена и убедена, че сте изгорили около 500 калории. Но дали е така? За 45-минутна тренировка с 10 минути почивка, една 68-килограмова жена изразходва около 495 калории.

Една и съща тренировка

Ако сте открили чудесна алея с дървета в квартала, минаването от там през следващите няколко седмици ще се превърне в навик. Мускулите бързо се адаптират към натоварването, в което ги поставяте. Смесете тичането си с интервали с промяна на скоростта, наклонено трасе, дълго и кратко бягане, бягане на различни настилки и нови места. Освен това включете и други форми на кардио в тренировката си, за да ускорите метаболизма и да изгорите повече калории.

Не само кантарът е показател

Тичането е един от най-добрите начини да тонирате долната част на тялото си, защото тя помага да намалите мазнините, докато изграждате мускули.  Мускулната тъкан е по-плътна от мастната тъкан, така че заема по-малко място. Това означава, че дори и теглото ви да не намалява, други телесни мерки ще се променят, като обиколката на талията, размера на сутиен или формата на дупето. Ето защо кантарът не е най-добрият начин да следите прогреса си.

Може да харесате и..


Реклама