Реклама

Отслабване – трикове за жените над 30

отслабване

Отслабване – убийствени трикове за жените на и над 30 години.

Остаряването е едно прекрасно преживяване. Ако знаехте през 20-те си години всичко онова, което разбрахте през 30-те, бихте ги прекарали по-добре, нали? Този растеж в разбирането и личната реализация не са единственото нещо, което се случва в 30-те. С всяка година на зряла възраст, метаболизма ви ще се забавя малко, според Робърт Зилтцер – доктор по медицина, занимаващ се проблема на затлъстяване. На тази възраст хората забелязват, че не само метаболизмът им се забавя, но също така се променят и отговорностите им.  Между работата и дома, задълженията и задачите могат да се натрупват, което прави все по-трудно да се правят упражнения за отслабване и да се спазва правилен хранителен режим. И само, за да се добавят болки към щетите, предменструалните симптоми могат да се влошат при жени в края на 30-те. Тези симптоми, разбира се, включват промени в теглото. Постигането на бързо отслабване със забавен метаболизъм е нещо трудно, но не и невъзможно. Следвайте тези съвети, за да подобрите шансовете си за здрава и красива фигура, без да спазвате изтощителни диети за отслабване, ако сте навършили 30 години.

Отслабване – трикове за жените над 30

Изяснете си своята мотивация.

Опитайте да се фокусирате над реалната причина, поради която искате да отслабнете. Освен по-тънка талия, какво друго ще спечелите – повече енергия, по-добър сън, повече умствена яснота? Способността да изкачвате стълбите на блока, без да се задъхате? Запишете истинските си цели, защото това ще ви помогне да видите по-голямата, обща картина и това ще ви води към по-добри възможности за избор ден след ден.

Яжте пет пъти на ден.

Три основни ястия и две междинни закуски – това е начинът за ефективно отслабване. Запомнете, че закуските трябва да съдържат максимум 200 калории и максимално количество протеини. По този начин ще сте пълни с енергия и сити часове наред. Сутрешната закуска е много важна за отслабването и за ускоряването на метаболизма, така че не я пропускайте – варени яйца, нискомаслено кисело мляко, протеинови шейкове и т.н.

Приемайте много протеини.

Старайте се всичките ви хранения да съдържат поне по 14 грама протеини и 25 грама или по-малко въглехидрати.

Пазете се от опакованите храни със 100 калории.

Те са бедни на протеини и богати на захари, така че няма да ви заситят за дълго. Ако изберете обаче купа олющени соеви ядки, тя ще ще съдържа 17 грама протеин и 3 грама захар за 189 калории. А е много по-мъдър избор.

Устоявайте на изкушението да доядете остатъците от порцията на детето.

Макар изхвърлянето на храна да ви изглежда разхищение и едно от най-лошите решения на света, трябва да се борите с нуждата си да изяждате остатъците в чинията на малчуганите. Вероятно това дори не е голямо количество, само няколко хапки, но определено ще добави допълнително калории към приема ви – калории, от които не се нуждаете.

Сервирайте здравословна храна с любов за цялото семейство.

Здравето не е нещо, което е важно само за вас, а и за останалите в дома ви. Приготвяйте ястия, които са полезни за всички членове на семейството. Един сигурен начин, да убедите децата да се хранят здравословно е да ги поканите да участват в приготвянето на ястията.

Излъжете плана си за отслабване с помощта на технологиите.

Проверете вашия смартфон, като за начало. Много от мобилните устройства са оборудвани с крачкомер, който може да ви помогне да следите за броя на стъпките, които предприемате в течение на деня. Вашата цел трябва да бъде 10,000 стъпки. Ако искате да се възползвате от технологиите на следващо ниво, можете да намерите много  мобилни приложения и уеб сайтове, които ще ви помогнат да следите храната си и приема на калории.

Намерете приятели със сходни цели.

Лесно е да се подведете по навиците на хората около вас. Ако прекарвате времето си с такива, които са с наднормено тегло и живеят живот, който ще ги държи с наднормено тегло, шансовете са и вие да започнете да наддавате на тегло. Докато не се да съдите някого в живота си, защото е с наднормено тегло, е важно да се знае, че вашите приятели могат да имат значително влияние върху изборите, които правите. Обградете се с някои хора, които вече са активни или искат да станат активни и да отслабнат.

Направете качественият сън приоритет.

Доброто наспиване е много важно за вашето отслабване. Недостигът на сън може да обърка хормоните в тялото, които регулират апетита, а това да доведе до нежелано напълняване. За да си осигурите добър покой през нощта, проветрете помещението и направете подходяща температура в него. Спазвайте рутина всяка вечер преди лягане, старайте се да бъдете в леглото по едно и също време. Не забравяйте също така да изключвате всички електроники поне един час преди лягане.

Помислете за добавки.

Вземете си мултивитамини, рибено масло, витамин D, витамин К и пробиотици, които са есенциално важни за вашето здраве. Преди да предприемете каквото и да е за отслабване или да приемете някоя от тези добавки се консултирайте с лекуващия ви лекар.

 

 

 

източник:bodyrock.tv

Може да харесате и..


Реклама