Реклама

Отслабване – 4 полезни трика

отслабване

Начини за ефикасно и бързо отслабване с трайни резултати.

Много диети за отслабване обещават постигане на мечтаната стройна фигура. Това може да случи по най-здравословният начин, ако е съчетано с подходящи упражнения за отслабване, които се изпълняват поне четири пъти седмично. Някои дами предпочитат да ускорят процеса с допълнителен прием на рекламирани хапчета за отслабване, които преувеличено гарантират чудодеен ефект, но истината е, че е по-разумно да се заменят с чай от билки за отслабване. Доброто здраве изисква усилия и грижи, които ще бъдат заплатени удовлетворяващо, така че не стресирайте организма си ненужно. Вероятно сте чували, че най-добрият начин да не напълнявате е да се храните по-малко и да се движите повече, но сега ще ви разкрием 4 тайни, които са още по-добри от това правило. Причината е в това, че колкото и да е добър този съвет, той работи само за определен период от време, а за да получи естествено отслабване е нужно много повече. А тези практически трикове са базирани на начините, по които функционира човешкото тяло и ще ви помогнат да се запази набраната скорост и да постигнете желаните резултати. Запомнете ги и ги спазвайте!

Отслабване – 4 полезни трика

            1.   Спете достатъчно.

Ако сериозно искате да стопите излишните мазнини, трябва да осигурите на организма си достатъчно качествен сън. Ако не си почивате подходящо, хормоните ви ще излязат извън строя, което ще доведе до предотвратяване на отслабването. Липсата на сън увеличава производството на грелин – хормон, който казано най-просто увеличава чувството на глад. По този начин е лесно да се изкушите с консумацията на прости въглехидрати под формата на вафла или поничка. Недостатъчното сън от една страна може да повиши кортизола, което да попречи на мастните тъкани около корема да се стопят, както и от друга страна да повиши инсулинова резистентност, което може да увеличи от своя страна риска за диабет.

          2.   Не се отклонявайте от започнатата диета за отслабване.

Макар и рядко, тренировките могат да доведат до увеличаване на апетита. Ако се изпотите добре във фитнес залата, а след това изтичат у дома и започнете да ядете, и да ядете, и да ядете, има голяма вероятност да погълнете повече калории, отколкото сте изгорили чрез спорта. По този начин няма как да отслабнете. Трябва да правите нещата така, че да постигнете целта си. Ако искате да свалите няколко излишни килограма, като правите интензивни кардио упражнения два пъти дневно или прекарвате часове в безумни повторения в спортната зала всеки ден, това може да доведе до ненаситен апетит и в крайна сметка работа срещу вашите поставени цели.

            3.   Консумирайте храни, които ви засищат.

Хората смятат, че правилното, здравословно хранене е скучно, но истината е, че то може да бъде както вкусно, така и засищащо. Има неща, които могат да напълнят стомаха ви, но ако ги ядете без това да ви доставя удоволствие, те няма да ви нахранят задоволително. Ако се опитвате насила да приемате храни, които не харесвате, само защото трябва и са полезни, в крайна сметка ще станете вечерта да търсите какво да похапнете, а това ще попречи на жадуваното сваляне на килограми. Ето защо изборът на подходящите здравословни рецепти и придържането към приятен хранителен режим са ключови за всяко отслабване.

            4.   Изберете подходящият брой повторения за всяка кардио тренировка.

От много време насам, жените залагат на кардио-то, за да отслабнат. Напоследък се ориентират и към силови тренировки и вдигане на тежести. Имайте в предвид, че една кардио тренировка е мощен фитнес инструмент за отслабване, но само когато се използва правилно. Умерената интензивност е чудесен начин да се горят калории. Каквото и кардио да изберете, предварително се уверете, че то е това, която поддържа нивата на стрес и апетит ниски.

източник:bodyrock.tv

Може да харесате и..


Реклама