Реклама

Повече похапване без напълняване – възможно ли е? ДА

напълняване

Как да се отдадем мъдро на изкушенията в чинията, без да заплатим за това с нежелано напълняване.

Мечтата на повечето жени е да похапват от всичко, които им се яде, без това да си личи. Е, и постигането на вечна младост и добро здраве, разбира се. Това би им спестило досадните диети за отслабване, изтощителните упражнения за отслабване, както и излишните комплекси и несигурност относно начина, по който изглежда тялото им. Истината е, че има някои трикове, които използват най-добрите диетолози, с чиято помощ може да изглеждате перфектно на предстоящото важно за вас събитие, без да се налага да гладувате седмици и месеци преди това. Вече можете да научите техните малки тайни за начините, по които похапвате повече, докато запазите фигурата си.

Повече похапване без напълняване

Една седмица преди повода, за който искате да изглеждате възможно най-добре – сватба, юбилей, абитуриентски бал, Рожден ден, среща на випуска, коктейл с колеги или важна среща, избягвайте храни, които могат да причинят подуване на корема, ако сте избрали някоя от онези рокли по тялото или друг описващ силуета ви тоалет. Забранете си: изкуствени подсладители, газирани напитки, солени храни, захар, въглехидрати, млечни храни и някои зеленчуци като броколи, карфиол, брюкселско зеле и зеле, които причиняват газове, а това води

до подут корем. Вместо това консумирайте повече постни протеини, като сьомга; богати на калий полезни храни като авокадо, банани и аспержи, които не позволяват задържане на вода. Не забравяйте да пиете много минерална или трапезна вода, за да помогнете за промиването на системата си.

Ако пристигнете на партито гладни, има голяма вероятност да сграбчите импулсивно всяка храна, която попадне в полезрението ви. Най-вероятно ще ви изкушат различни вредни храни. Ето защо е по-разумно малко преди това да изберете нещо, което ще бъде по-добро за вас и хапнете повече здравословни храни на обяд.

На самото събитие може да пристигнете с очарователно закъснение, за да не хапнете повече, докато очаквате с нетърпение да се случи нещо конкретно. Ако не сте си взели чанта клъч, то непременно трябва да го направите, за да бъдат ръцете ви постоянно заети да държат нещо. Когато почувствате глад си вземете една чиния и поставете в нея онова, което ще консумирате. Така ще имате контрол над порцията. Сложете вътре само подбрани неща, които няма да ви саботират, но ще ви заситят – маслини, сурови зеленчуци, скарида и други.

Трябва да имате стратегия и относно консумацията на питиета. Направете си план не само колко ще изпиете, но и кога. Ако ще имате няколко мероприятия същата вечер с лимит по едно питие, оставете консумацията на алкохол за последното. Предпочитайте по-леките и ниско-калорични напитки. Дестилираният алкохол като текила и водка не съдържа захар. Към тях най-добре добавяйте газирана вода или тоник, вместо сладки и калорични сокове или безалкохолни. Бирата и сладките коктейли с повече от един вид сок в тях са най-лошото решение. Не забравяйте преди лягане да хидратирате организма си с поне 500 мл вода.

На следващата сутрин, когато вече всичко е отминало, но вие все пак сте прекалили с угаждането си и се събудите с копнеж за изкупление със започването на диета, първо се хидратирайте добре, а след това следвайте менюто за възстановяване: за закуска – две твърдо сварени яйца и парче плод. За обяд – салата с протеин и авокадо, плюс зехтин и лимонов сок. В следобедните часове – 20 сурови ядки. За вечеря – постни протеин като сьомга със спанак. Завършвайте всяко хранене с чаша топла вода с лимон.

източник:harpersbazaar.com

Може да харесате и..


Реклама